مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تا کوله پشتی واقعیت مجازی اچ پی

به گزارش وبلاگ علیکایی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تا کوله پشتی واقعیت مجازی اچ پی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دستگاه های خودپرداز هلند از امروز آغاز به نمایش پیام های هشدار گم شدن بچه ها کردند. این موضوع از 300 دستگاه خودپرداز در سراسر این کشور آغاز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 6 یک به روزرسانی ویژه دریافت نموده است. این به روزرسانی بیش از هر بخش به کیفیت دوربین متمرکز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ اعلام نمود که به زودی سرنوشت گوشی تاشو خود را معین می نماید. این موضوعی است که از دید بسیاری از کاربران که این محصول را پیش خرید نموده اند نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گوگل پیکسل A3 پیروز شد در آزمون مقاومت بدنه بسیار قدرتمند ظاهر گردد. این گوشی هوشمند به وسیله یوتیوبر معروف با نام مستعار جری ریگ اوریتینگ آزمون مقاومت را تجربه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حدود سه سال پس از آن که نخستین نسخه کوله پشتی های واقیعت مجازی اچ پی رونمایی شد، اکنون اچ پی اقدام به رونمایی دومین نسخه از این نوع کوله پشتی ها نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه این روزها اغلب خبرها در خصوص ردمی K20 است، اما شرکت شیائومی در آستانه فروش گوشی دیگری با نام ردمی 7A است که یک میان رده محسوب می گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1910

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تا کوله پشتی واقعیت مجازی اچ پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ تا کوله پشتی واقعیت مجازی اچ پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید