معروف: بازی امروز برابر کانادا برای ما مهم بود، مقابل کانادای کم اشتباه، برنده شدیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: کانادا در المپیک هم حریف ما است و به همین علت امروز بازی مهمی برایمان بود.

معروف: بازی امروز برابر کانادا برای ما مهم بود، مقابل کانادای کم اشتباه، برنده شدیم

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی خبرنگاران، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 گفت: این اولین بازی من بود که از ابتدا در ترکیب تیم بودم و خوشحالم که پیروز شدیم. مسابقات لیگ ملت ها طولانی است و هر روز بازی داریم. کانادا در المپیک هم حریف ما است و به همین علت امروز بازی مهمی برایمان بود.

معروف گفت: بازی خوبی بود؛ شرایط همان طور که پیش بینی می کردیم، پیش رفت. با کانادا در المپیک هم گروه هستیم و خوشحالم که با یاری همه بازیکنان توانستیم مقابل کانادای کم اشتباه برنده شویم و با اعتماد به نفس و روحیه بالاتر به بازی های بعد برویم؛ هر چند می توانستیم بهتر باشیم.

وی ادامه داد: ما هر روز بهتر و بهتر می شویم. بازیکنانمان تازه و جوان هستند و در شرایط خوبی قرار داریم. اگر بخواهیم مثل امروز بازی کنیم، دیگر بازیکنان جوانمان هم فرصت بازی خواهند داشت و حمایت بیشتری از آن ها خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد: ما می توانستیم امروز بهتر باشیم و سرویس های بهتری بزنیم، اما در دریافت سرویس ها مشکل داشتیم. ما خوش شانس بودیم که در اسپک قوی بودیم. در روز های آینده روی این موضوع کار خواهیم کرد تا بهتر شویم. ما نمی توانیم با بازیکنان یکسانی در هر بازی به میدان برویم، به همین علت مانند سایر تیم ها تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد می گردد.

معروف گفت: بعد از 2 سال که رقابت های والیبال در سطح ملی برگزار می گردد، کوشش می کنیم که برای المپیک آماده شویم. این دومین المپیک ما است و ما با سرمربی تازه آمده ایم و فقط 2 ماه وقت داریم. صبر می کنیم تا یکدیگر را بشناسیم و می دانیم کار سختی داریم. 3 هفته وقت داریم تا برای المپیک آماده شویم. ما بسیار خوشحالیم که آلکنو با ما است. راهی که او انتخاب نموده، بازی دادن به جوانان است.

بیشتر بخوانید

  • ایران 3 - کانادا یک/ سرو قامتان ایران شاخ گوزن ها را شکستند/ تدابیر آلکنو جواب داد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1646

به "معروف: بازی امروز برابر کانادا برای ما مهم بود، مقابل کانادای کم اشتباه، برنده شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: بازی امروز برابر کانادا برای ما مهم بود، مقابل کانادای کم اشتباه، برنده شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید