بحرین قربانی تئوری ساده سردار آزمون

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران با درخشش زوج طلایی اش در خط حمله، یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی برابر بحرین به رجحان رسید و به رتبه دوم جدول گروه سوم رقابت های انتخابی در منطقه آسیا صعود کرد.

بحرین قربانی تئوری ساده سردار آزمون

سردار آزمون و مهدی طارمی روی سه گلی که ایران در بازی با بحرین زد تاثیر مستقیم داشتند تا آن ها طلایی های بی، چون و چرای تیم ملی در منامه و در ملاقات برابر میزبان باشند. دو گل از سردار آزمون و یک گل از مهدی طارمی، ایران را از بحرانی که بحرین به وجود آورده بود درآورد تا حالا شاگردان دراگان اسکوچیچ بدون استرس ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی را پیگیری نمایند.

رجحان ارزشمند و سه بر صفر ایران برابر بحرین در شرایطی رقم خورد که سردار آزمون در کنار مهدی طارمی با تئوری ساده بغل پا از سد بحرین عبور کردند. هر سه گلی که ایران در این بازی وارد دروازه رقیب کرد حاصل هوش و البته ضربه ساده و کارگشای مهاجمان ایران بود که با بغل پا به تور بحرین دوخته شد.

به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون و مهدی طارمی علاوه براینکه بحرین را هم به فهرست قربانیانی که دروازه شان را باز نموده، اضافه نموده اند، به طلسم ناکامی ایران در خاک بحرین هم انتها دادند. ایران پیش از این 6 بار در بحرین به میدان رفته بود که 4 شکست و 2 تساوی داشت. پیروزی تازه و 3 برصفر ایران برابر بحرین، اولین برد ملی پوشان ایرانی در خاک رقیب بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1399

به "بحرین قربانی تئوری ساده سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحرین قربانی تئوری ساده سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید