مرگ پرندگان در سواحل گناوه

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/بوشهر طی روزهای گذشته تصویری از تعدادی پرنده تلف شده در ساحل چاهک بندر گناوه منتشر شد که واکنش های گوناگونی را در پی داشت، بعضی دلسوزی و البته بعضی مثل همواره تکذیب... حالا اما پس از گذشت چند روز خبر رسیده پرندگان تلف شده برای آنالیز های علمی به دامپزشکی تحویل داده شده اند.

مرگ پرندگان در سواحل گناوه

کامبیز عبدالهی؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در مورد خبر مرگ پرندگان در سواحل این شهرستان گفته است: بر اساس گزارش رسیده به اداره محیط زیست شهرستان گناوه، شخصی که خبر را منتشر کرده بود را جستجو نمودیم و سوالاتی در این خصوص از ایشان پرسیدیم.

وی اضافه کرد: ما نمونه هایی که این شخص جمع آوری کرده بود به تعداد 6 قطعه پرنده را از وی تحویل گرفتیم و نوار ساحلی از گناوه تا بینک پایش کرده که 6 قطعه دیگر در فاصله حدودا 700 متری از هم مشاهده شده و آنها را نیز جمع آوری نمودیم و سپس به دامپزشکی جهت نمونه برداری و یافتن دلیل و علل تلف شدن آن پرندگان تحویل دادیم.

به گفته این مسئول با توجه به مشاهدات اولیه احتمالا این پرندگان بر اساس سموم کشاورزی تلف شده اند که بعد از آنالیز های علمی توسط دامپزشکی شهرستان گناوه، دلایل و علل مرگ این پرندگان به استحضار شهروندان محترم رسانده خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در سرانجام از شهروندان، دهیاران و شوراهای محترم گناوه درخواست کرد تا در صورت برخورد با پرندگان تلف شده، به این اداره گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1393

به "مرگ پرندگان در سواحل گناوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ پرندگان در سواحل گناوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید