مدیرعامل بانک ملی: سککوک معاملات را شفاف می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرعامل بانک ملی ایران سامانه کشوری کسب و کار موسوم به سککوک را ابزاری برای ایجاد شفافیت در معاملات تجاری و فرصتی ویژه برای کسب و کارها دانست.

مدیرعامل بانک ملی: سککوک معاملات را شفاف می نماید

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست کارگاه نیم روزه آموزشی، کارشناسی و همفکری سامانه سککوک که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات کل بانک در اداره کل آموزش برگزار گردید، با تاکید بر اینکه سککوک یک ابزار اعتباری است، اظهار کرد: با این سامانه محل دقیق هزینه کرد اعتبارات تعیین می گردد و بدین ترتیب می توان شاهد شفافیت در معاملات بود.

وی با بیان اینکه معرفی سامانه سککوک از سوی بانک ملی ایران می تواند فرصتی ویژه در بازار کسب و کار برای فعالیت آن ها بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت B2B باشد، توضیح داد: هدف بانک ملی ایران از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار، ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه نمایند.

حسین زاده اظهار کرد: با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های مالی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.

وی با یادآوری اینکه همه بانک ها می توانند از این سامانه کشوری استفاده نمایند، اضافه نمود: سامانه سککوک که هدف آن تامین منابع واحدهای تولیدی و همچنین مصرف نماینده های متعدد است، به نحوی طراحی شده که از منابع نقدی کمتر استفاده شده و بیشتر اعتبار در گردش باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 200

به "مدیرعامل بانک ملی: سککوک معاملات را شفاف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل بانک ملی: سککوک معاملات را شفاف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید