مایکروسافت: بینگ چت از پلاگین های شخص ثالث پشتیبانی می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، OpenTable و Wolfram|Alpha اولین پلاگین های بینگ چت هستند که می توانند کار هایی مانند رزرو رستوران یا تصویرسازی را انجام دهند.

مایکروسافت: بینگ چت از پلاگین های شخص ثالث پشتیبانی می نماید

به گزارش دیجیاتو، مایکروسافت روز گذشته بینگ تازه را همراه با قابلیت های پیشرفته ای، در اختیار تمام کاربران قرار داد. حالا غول ردموندی تأیید نموده که بینگ چت از افزونه های شخص ثالث پشتیبانی می نماید که با وجود آن، قابلیت های چت بات بینگ به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد نمود.

با این وجود، توسعه دهندگان می توانند برای بینگ چت پلاگین های تازه بسازند و مایکروسافت نیز با همکاری OpenAI میخواهد یک فرآیند آسان و سازگار برای ساخت پلاگین های بینگ چت و ChatGPT به کاربران ارائه کند. بعلاوه مایکروسافت از OpenTable و Wolfram|Alpha به عنوان اولین پلاگین های فعال در بینگ چت یاد کرد که از قبل، روی مدل GPT-4 نیز در دسترس بوده اند.

بیانیه مایکروسافت درباره پلاگین های شخص ثالث بینگ چت

مایکروسافت میخواهد در کنفرانس بیلد سال 2023 که از 2 تا 4 خردادماه برگزار می گردد، اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم بینگ چت با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارد. یوسف مهدی، مدیر ارشد مایکروسافت در پست تازه وبلاگ این شرکت می گوید:

ما به زودی پلاگین های شخص ثالث را به بینگ جت اضافه خواهیم کرد که بستری برای توسعه دهندگان ایجاد می نماید. برای مثال، اگر در بینگ چت در پی تازهترین رستوران برای صرف شام هستید، می توانید از پلاگین OpenTable برای جستجو و رزرو یاری بگیرید. یا به وسیله Wolfram|Alpha، می توانید تصویر سازی های تأثیرگذاری ایجاد کنید و مستقیماً از بینگ چت به سوالات پیچیده علوم، ریاضی و مبتنی بر داده های شخصی پاسخ دهید.

مایکروسافت از زمان راه اندازی بینگ چت در فوریه امسال، گام های مهمی برای توسعه آن برداشته است. از روز گذشته، Bing Chat دیگر به صورت نسخه پیش نمایش در دسترس نیست و این یعنی تمام کاربران می توانند پس از وارد شدن به حساب مایکروسافت، بدون اینکه در فهرست انتظار قرار بگیرند، از بینگ چت استفاده نمایند.

بدون شک این حرکت یک نقطه عطف بزرگ برای مایکروسافت است و باعث می گردد افراد بیشتری این شانس را داشته باشند که هوش مصنوعی بینگ را امتحان نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1966

به "مایکروسافت: بینگ چت از پلاگین های شخص ثالث پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت: بینگ چت از پلاگین های شخص ثالث پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید