قیمت ها در بازار مسکن اهواز چقدر واقعی است؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/خوزستان نایب رئیس مشاورین املاک اهواز در خصوص قیمت مسکن، گفت: با توجه به افزایش هزینه های مربوط به حوزه تولید و ساخت و ساز و سایر هزینه ها، قیمت مسکن تقریبا واقعی است و حباب چندانی ندارد.

قیمت ها در بازار مسکن اهواز چقدر واقعی است؟

حسین نوذری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط معاملات مسکن در اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر خرید و فروش، رهن و اجاره مسکن مانند ماه های گذشته در رکود قرار گرفته است و تغییری نداشته است.

وی افزود: ساخت و ساز مسکن ادامه دارد اما با توجه به گران شدن قیمت مصالح ساختمانی و کاهش تعداد خریداران در بازار مسکن، سازندگان ساخت و ساز خود را با سرعت کمتری پیش می برند تا از شرایط آینده بازار آگاه شوند.

نوذری شرح داد: برای پیش بینی آینده بازار مسکن باید حداقل تا یکی دو ماه آینده منتظر ماند تا سیاست های تازه دولت در زمینه بخش مسکن و ساخت و ساز در کشور تعیین شود.

نایب رئیس مشاورین املاک اهواز گفت: در رابطه با آینده بازار مسکن بنده پیش بینی ای ندارم و فعلا شرایط این بازار، غیرقابل پیش بینی است.

نوذری در خصوص قیمت مسکن، نام کرد: با توجه به افزایش هزینه های مربوط به حوزه تولید، ساخت و ساز و سایر هزینه ها، قیمت مسکن تقریبا واقعی است و حباب چندانی ندارد اما به دلیل کم بودن ملک برای رهن و اجاره، قیمت ها در این حوزه بالا و غیرواقعی است.

وی درباره تاثیر بساز و بفروش ها و صاحبان مسکن در قیمت مسکن هم گفت: این افراد قطعا در قیمت مسکن موثر هستند اما جزو عوامل رده آخر در این موضوع هستند. قیمت مصالح ساختمانی، هزینه نیروی کار، هزینه های بیمه، پروانه ساختمان و نظارت های مربوطه افزایش یافته است و برای کاهش قیمت مسکن ابتدا لازم است تا این هزینه ها کاهش یابند.

َ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1564

به "قیمت ها در بازار مسکن اهواز چقدر واقعی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ها در بازار مسکن اهواز چقدر واقعی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید