قرار است وضعیت مالکیت نساجی تا فردا معین گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری درباره بلاتکلیفی وضعیت مدیریتی باشگاه نساجی و اینکه این وضعیت می تواند بر تیم و بازیکنان اثر بگذارد، گفت: بله تاثیر می گذارد ولی من به داشته هایم توجه نموده ام. اگر ذهنمان درگیر کمبودها گردد تیم را از دست می دهیم. قرار است تا فردا مشکل مالکیت و مدیریت حل گردد.

قرار است وضعیت مالکیت نساجی تا فردا معین گردد

سرمربی تیم نساجی که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، در مورد برد این تیم در هفته دوم تاکید نمود: تمام تلاشمان را انجام می دهیم فوتبال خوبی را بازی کنیم. در این دو هفته در این راستا قدم برداشته ایم. زود است بگوییم کدام تیم خوب است یا مشکل دارد. این فوتبال نوید روزهای خوبی به طرفداران نساجی می دهد. با بضاعتی که داریم کارمان سخت است. در لیگ جزو سه، چهار تیمی هستیم که تراز اقتصادی پایینی دارند. امیدوارم تا سرانجام لیگ این انگیزه را داشته باشیم. منِ تنها نمی توانم به این خواسته برسیم. همه باید به یکدیگر یاری کنیم.

مهاجری با اشاره به مشکل توپ های لیگ برتر توضیح داد: با مسئولان سازمان لیگ هم صحبت کردیم و مقرر شد توپ ها را عوض نمایند. برند این توپ برند خوبی است ولی توپ هایی که در اختیار تیم ها بود کیفیت خوبی ندارد. اگر از توپ های اصل سال گذشته استفاده کنیم کیفیت کارمان بالاتر می رود.

وی با اشاره به غیبتش در نشست هم اندیشی با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران، گفت: آقای بادامکی همکار من در نشست با ویلموتس حضور داشت. برگزاری این نشست ها خیلی کار خوبی است و به فوتبالمان یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 12

به "قرار است وضعیت مالکیت نساجی تا فردا معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار است وضعیت مالکیت نساجی تا فردا معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید