فیورنتینا به دنبال خرید پولیتانو از اینتر، نراتزوری مهاجم اینتراخت را می خواهد

به گزارش وبلاگ علیکایی، دو باشگاه سری A در آخرین روزهای بازار جابجایی تابستانی در صدد جذب بازیکنان جدید هستند.

فیورنتینا به دنبال خرید پولیتانو از اینتر، نراتزوری مهاجم اینتراخت را می خواهد

به گزارش خبرنگاران، در فاصله تنها دو روز به سرانجام بازار جابجایی تابستانی فوتبال اروپا، باشگاه فیورنتینا میخواهد متئو پولیتانو بال ایتالیایی تیم فوتبال اینتر را به خدمت بگیرد. اینتر با فروش پولیتانو مخالف نیست اما دو باشگاه بر سر رقم انتقال این بازیکن به فلورانس هنوز به توافق نرسیده اند. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در حالی که بنفش پوشان فلورانس 30 میلیون یورو پیشنهاد داده اند، اینتر خواستار 35 میلیون یورو است و میخواهد این پول را صرف خرید آنته ربیچ، مهاجم کروات تیم اینتراخت فرانکفورت کند.

پولیتانو از چند هفته پیش در لیست خرید فیورنتینا قرار گرفته اما اینتر همیشه بر فروشی نبودن او تأکید داشت. اکنون اما جانلوکا دی مارتزیو کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا نموده که آخرین پیشنهاد فیورنتینا 30 میلیون یورو بوده است. دو باشگاه اخیراً هم با یکدیگر یک معامله انجام داده اند و بازیکنان شان را با هم معاوضه نموده اند. اینتر کریستیانو بیراگی را با بند خرید قطعی از فیورنتینا قرض گرفت و فیورنتینا هم انریکه دالبرت را از نراتزوری به صورت قرضی جذب کرد.

اینتر با وجود خرید روملو لوکاکو و البته با توجه به ابهام درباره آینده مائورو ایکاردی، برای خرید یک مهاجم دیگر هم کوشش کرد و گزینه اولش هم ادین ژکو بازیکن بوسنیایی رم بود که در نهایت به خاطر جلب نکردن رضایت جالوروسی این جابجایی محقق نشد و ژکو هم قراردادش را تمدید کرد. گزینه دوم نراتزوری ربیچ است، همان بازیکنی که فیورنتینا تابستان سال گذشته در ازای 2 میلیون یورو به اینتراخت فروخت و در قرارداد انتقال او به آلمان هم بندی گنجاند که به موجب آن بین 30 تا 50 درصد از رقم فروش این بازیکن به تیم بعدی اش به حساب فلورانسی ها واریز می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 7

به "فیورنتینا به دنبال خرید پولیتانو از اینتر، نراتزوری مهاجم اینتراخت را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیورنتینا به دنبال خرید پولیتانو از اینتر، نراتزوری مهاجم اینتراخت را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید