عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام

به گزارش وبلاگ علیکایی، حمیده عباسعلی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران به فرانسه اضافه نمود: رقابتهایی که به میزبانی پاریس در کاراته برگزار می گردد همواره سخت و سخت است و در این دوره نیز شاهد چنین مسابقات سطح بالایی بودیم و با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به سرانجام رقابتهای کسب سهمیه به وسیله رنکینگ می شویم و همین موضوع کار را دو چندان سخت نموده بود. همه کاراته کاها می خواهند از هر فرصتی برای کسب امتیاز استفاده نمایند.

عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام

سرگروه تیم ملی بانوان ادامه داد: با توجه به طلای که در کاراته وان شیلی مدال کسب نموده بودم، این مسابقات برای من خیلی اهمیت داشت. چند سالی بود که در رقابتهای پاریس مدال طلا نگرفته بودم، خیلی دوست دارم در این دوره به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی اضافه کرد: در این دوره مسابقات خوبی به نمایش گذاشتم و با وجود رقبایی سرسختی که داشتم خدا را شکر به فینال را ه پیدا کردم. من بعد از یک دور استراحت با برتری مقابل دانمارک، اسلواکی، فرانسه که میزبان بود و از حمایت تماشاگران خود بهره می برد و بلغارستان به مبارزه انتهای راه پیدا کردم.

عباسعلی در انتها گفت: در فینال باید با رقیب ترکیه ای مبارزه کنم. با این حریف دوبار مبارزه نموده ام که یک پیروزی و یک شکست حاصل آن بوده است. فردا یک روز دیگر است و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین اتفاق بیفتد.

شایان ذکر است دیدارهای ره بندی و فینال فردا یکشنبه ششم بهمن ماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 438

به "عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید