شرایط حضور در مسابقات را ندارم، با سرمربی تیم ملی صحبت کردم

به گزارش وبلاگ علیکایی، ملی پوش میانه ای تکواندو ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: در شرایط فعلی در اردوی تیم ملی حضور دارم و تمرینات فنی را زیر نظر استاد عسکری آغاز کردم و در این مدت هم شرایط بدنی خوبی خدا را شکر پیدا نموده و انشاالله بتوانم برای رویدادهای پیش رو به آمادگی لازم دست پیدا کنم.

شرایط حضور در مسابقات را ندارم، با سرمربی تیم ملی صحبت کردم

ناظمی ادامه داد: برنامه های تمرینی در اردوی تیم ملی خیلی خوب و منظم با برنامه های کادر فنی پیش می رود. همه نفرات حاضر ر اردو کوشش می نمایند تا به شرایط مد نظر مربیان برسند. حضور در المپیک انگیزه ها را فوق العاده افزایش داده و امیدوارم این زحمات در شرایط سخت کرونا به بار نشسته و نفرات ما در بازی های مهم المپیک مزد زحمات خود را گرفته و با دعای خیر مردم با دست پر به ایران بازگردند.

وی به برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو هم اشاره نمود و اضافه نمود: این موضوع که لیگ برگزار می گردد خیلی اهمیت ندارد و یک نکته مثبت است. فقط امیدوارم باشگاه ها قدر تکواندوکارانی را که در داخل ایران برای اعتلای تکواندو کشور کوشش می نمایند به خوبی بدانند. خیلی از این تکواندوکاران هزینه های زندگی خود را از حضور در لیگ تأمین می نمایند و فکر می کنم شایسته نیست که تکواندوکاری که دور از ایران است، مبالغ سنگین تری دریافت کند و تکواندوکاری که عمر خودش را برای کسب افتخار و بالا بردن پرچم ایران سپری نموده با مبالغ کمتری قرارداد ببندند. معتقدم در این شرایط بزرگانی چون مردانی، هادی پور، بخشی و حسینی ستاره های تکواندو ایران و لایق بهترین ها هستند.

این عضو تیم ملی در مورد حضور در لیگ هم گفت: من با دانشگاه آزاد هستم اگر شرایط بدنی مسئله ای ایجاد نکند با این تیم در لیگ حضور خواهم داشت. البته در مورد شرایط بعد از جراحی و طی کردن دوران نقاهت باید با دکتر مطوری مشورت کنم.

ناظمی در مورد لیگ و برنامه کادر فنی برای انتخاب نفرات ملی پوش هم گفت: در این خصوص با استاد عسکری صحبت نموده ام، ایشان در جریان تمام شرایط من از ابتدای آسیب دیدگی تا کنون بوده و مانند گذشته تابع تصمیم ایشان هستم. ولی احتمال اینکه در لیگ مبارزه کنم اندک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1133

به "شرایط حضور در مسابقات را ندارم، با سرمربی تیم ملی صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور در مسابقات را ندارم، با سرمربی تیم ملی صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید