سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می نمایند

به گزارش وبلاگ علیکایی، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: نمایشگاه صنعت نفت و گاز به عنوان رویدادی بین المللی، ریشه ای غنی داشته و از نظر گستردگی و حضور انبوه تولیدکنندگان، بهره برداران و علاقه مندان در ایران و کشورهای فعال در حوزه نفت و تجهیزات نفت و گاز، رویدادی شناخته شده و مهم است.

سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می نمایند

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد عسگری با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، گفت: شرکت ملی گاز ایران سال هاست که همسو با رونق فراوری فعالیت نموده و با حمایت از صنایع داخلی برای تأمین تجهیزات مورد احتیاج خود، گام های اساسی و مهمی برداشته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بیست و پنجم با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه های آینده برگزار می گردد.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه آیین رسمی شروع به کار بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح روز آدینه (سوم بهمن ماه) با حضور وزیر نفت، فعالان بخش خصوصی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فراوریکنندگان و فعالان صنعت نفت برگزار می گردد، اضافه کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد و پروتکل های سختگیرانه ای نیز برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

عسگری با بیان اینکه غرفه شرکت ملی گاز ایران در سالن 38 فعالیت های این شرکت را در معرض دید عموم قرار می دهد، اظهار کرد: نمایشگاه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمی متفاوت تر از سال های پیش برگزار می گردد؛ هرچند پروژه های گازی طی این مدت با کوشش و توان داخلی به کار خود ادامه داده و کار گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بر زمین نمانده است.

وی همچنین با بیان اینکه این شرکت از سال ها پیش با بحث داخلی سازی، جهش فراوری را در برنامه داشته و در بخش های مختلف برای احتیاجهای خود به صنایع داخلی متکی است، توضیح داد: می توان گفت تا حدودی همه تجهیزات مورد احتیاج این صنعت، به ویژه در بخش گازرسانی در داخل کشور ساخته می گردد و این شرکت در حوزه ساخت داخل در طول سال های گذشته، به عنوان یکی از ایرانی ترین و بومی ترین بخش های صنعت نفت و گاز فعالیت نموده و به فراوریکنندگان داخلی اعتماد و اتکا داشته است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1170

به "سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان ایرانی عمده تجهیزات صنعت گاز را تامین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید