رونق وزنه برداری بانوان در گرو همراهی خانواده ها است

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/خوزستان بانوی وزنه بردار خوزستانی گفت: طی چند سال آینده می توان بیش از این از وزنه برداری بانوان استان شنید، البته نکته مهم در رونق هرچه بیشتر وزنه برداری بانوان، همراهی خانواده ها است تا دختران شان بتوانند در این جهت به درستی گام بردارند.

رونق وزنه برداری بانوان در گرو همراهی خانواده ها است

مهدیس السادات قریشی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فرایند وزنه برداری بانوان، اظهارکرد: خدا را شکر از زمانی که وزنه برداری بانوان در استان کار خود را شروع نموده است، مسئولان هیات تمام کوشش خود را داشته اند که شرایط خوبی را برای تمرین خانم ها فراهم نمایند. در واقع همان امکانات و شرایطی که برای آقایان وزنه بردار فراهم است برای ما نیز فراهم بوده و در بهترین شرایط به تمرین می پردازیم.

وی اعلام کرد: در این مدت نیز بر تعداد علاقه مندان به وزنه برداری در بخش بانوان افزوده شده است. البته خانواده ها نیز باید بیشتر، دختران خود را در این زمینه همراهی نمایند. بعضی همچنان بر این باورند که وزنه برداری به بدن فرزندان شان آسیب وارد می نماید، در حالی که این یک باور اشتباه است. به هر حال اگر ورزشکاران زیر نظر مربی و به درستی این رشته را دنبال نمایند، هیچ صدمه ای نخواهند دید، همان طور که ما نیز زیر نظر مربی در این رشته در حال فعالیت هستیم و مسئله ای هم وجود ندارد. به هر حال نکته مهم در رونق هرچه بیشتر وزنه برداری بانوان، همراهی خانواده ها است تا دختران شان بتوانند در این راستا به درستی گام بردارند.

دارنده مدال نقره رقابت های کشوری مطرح نمود: به نظر من طی چند سال آینده می توان بیش از این از وزنه برداری بانوان خوزستان شنید و آینده خوبی در انتظار دختران وزنه بردار است. البته امیدوارم مسابقات برای بانوان برگزار گردد تا با قرار دریافت در شرایط مسابقه و افزایش سطح رکوردی، در شرایط بهتری قرار بگیریم. ضمن این که برگزاری مسابقات در علاقه مندی دختران دیگر به این رشته نیز یاری بسیاری می نماید.

وی گفت: هیات اقداماتی خوبی در رده سنی پایه داشت است و من نیز به آینده وزنه برداری بانوان خوزستان امیدوار هستم. به هر حال این ظرفیت در دختران خوزستانی برای ملی پوش شدن و رسیدن به سطح اول وزنه برداری کشور وجود دارد.

قریشی مطرح نمود: امیدوارم اطلاع رسانی در ورزش بانوان و به ویژه وزنه برداری بیشتر گردد تا جامعه آماری بیشتر شده و هرچه پیش می رویم، بیش از پیش از وزنه برداری خوزستان بشنویم.

وی در ادامه نیز با بیان این که وزنه برداران خانم استان آن قدر با انگیزه هستند که حتی کرونا هم باعث نشده که دست از تمرین بردارند، گفت: ما همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین می کنیم تا آمادگی مان حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1126

به "رونق وزنه برداری بانوان در گرو همراهی خانواده ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق وزنه برداری بانوان در گرو همراهی خانواده ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید