خبرنگاران مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق انشعاب خدمات معاف شدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، شهرکرد -خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام ، مددجویان تحت پوشش از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز از ابتدای سال جاری معاف شدند.

خبرنگاران مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق انشعاب خدمات معاف شدند

احمد راستینه هفشجانی روز یکشنبه در ملاقات از مرکز خیریه حضرت معصومه(س) شهر هفشجان با اشاره به اهمیت حضور خیرین در حوزه حمایت از امدادرسانی به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد، اضافه نمود: در لایحه بودجه سال جاری طرح افزایش مستمری افراد زیرپوشش بهزیستی تصویب شد و از ابتدای سالجاری اجرایی شده است.

وی به اجرای طرح حمایت از زنان بدسرپرست استان با پیگیری بهزیستی استان اشاره نمود و گفت: در سفر رییس مجلس به استان اعتبارات خوبی برای حمایت از این اقشار در نظر گرفته شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:در یک ماه گذشته 75 درصد سالمندان خانه سالمندان استان که شرایط دریافت واکسن داشتند، علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

نرگس عسگری اضافه نمود: در مرحله نخست 140سالمند استان مقیم در مراکز شبانه روزی و مراقبان آنها در 2 مرحله با رضایت خانواده واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه سالمندانی که در منزل در قالب طرح مراقب در خانه نگهداری و از خدمات پرستاری برخوردارند و معلولانی که در مراکز نگهداری می شوند در مرحله بعدی برای واکسیناسیون قرار گرفته است.

عسگری اضافه نمود: 12 هزار و 35 نفر از سالمندان استان از خدمات مراکز شبانه روزی، روزانه و خدمت در منزل این سازمان بهره مند هستند.

به گفته وی، در استان 16 مرکز روزانه و سه مرکز شبانه روزی سالمندان فعال است.

به گزارش خبرنگاران، موسسه خیریه حضرت معصومه(س) شهر هفشجان در زمینی به سه هزار و 500 مترمربع در سه طبقه با یاری خیران و بهزیستی احداث شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1358

به "خبرنگاران مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق انشعاب خدمات معاف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت حق انشعاب خدمات معاف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید