جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته ام، امیدوارم مهاجری از نساجی نرود

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مهمترین دغدغه رضا مهاجری حل شدن مسائل نساجی است و امیدوارم این مربی از تیم ما جدا نشود.

جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته ام، امیدوارم مهاجری از نساجی نرود

حسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با عدم صدور کارت بازی چند بازیکن نساجی و اینکه گفته می گردد قرار است کارت بازی خودش به همراه میلاد سرلک و رضا دهقانی ابطال گردد، گفت: این اتفاقات به دلیل بدهی باشگاه نساجی است. مسئولان باشگاه ضمانت داده بودند بدهی ها پرداخت گردد که ظاهرا این اتفاق رخ نداده است. حالا هم می گویند قرار است جلوی بازی کردن من، سرلک و دهقانی گرفته گردد که این اتفاق اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: تا حالا در چنین شرایطی قرار نگرفته ام و این وضعیت اصلا برای یک بازیکن خوب نیست. یک فوتبالیست نباید چنین دغدغه هایی داشته باشد و امیدوارم این مسائل هر چه زودتر رفع گردد.

بازیکن نساجی در مورد بعضی شایعات مبنی بر جدایی رضا مهاجری از نساجی عنوان نمود: مهاجری برای تیم ما زحمات زیادی کشیده و در شرایط سختی که قبل از آغاز فصل وجود داشت، تیم را جمع کرد. مهاجری دنبال دستمزد خودش نیست و توقع مهم او این است که مسائل نساجی حل گردد. از چند بازیکن خودمان به دلیل بدهی نتوانستیم استفاده کنیم و حالا بحث ابطال کارت چند بازیکن دیگر هم مطرح است. این مسائل شرایط را سخت می نماید. امیدوارم هر چه زودتر آرامش در تیم حاکم گردد و مهاجری هم از نساجی نرود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 149

به "جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته ام، امیدوارم مهاجری از نساجی نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته ام، امیدوارم مهاجری از نساجی نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید