تور ارزان ایتالیا: دیدن کنید: تجربه حس سواری بر قایق های ونیز

به گزارش وبلاگ علیکایی، ونیز شهر غرق در آب است که مردم آن برای جابه جایی در کوچه و پس کوچه های آن از قایق استفاده می نمایند. این قایق ها که گوندولا نام دارند، یکی از پرطرفدارترین جاذبه های شهر ونیز محسوب می شوند.

تور ارزان ایتالیا: دیدن کنید: تجربه حس سواری بر قایق های ونیز

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

شهر ونیز به صورت امروزی، 800 سال بعد از میلاد به وجود آمد. تالاب ونیز در 800 سال بعد از میلاد مسیح کم کم به شکل امروزی عایدی. با آمدن رومیان به این منطقه مشاغل رونق بیشتری می گیرد و بندرها ساخته می گردد؛ کیوجا اولین بندر ساخت رومیان در نزدیکی ونیز است. آثار متعددی که هنوز هم پای برج است، در همین دوران ساخته می گردد و بنا بر شواهدی رومیان از ونیز به عنوان تفرجگاه برای نیز استفاده می کردند.

شهر ونیز یکی از عجیب ترین و درعین حال زیباترین منطقه ها جهان است که به خاطر سبک و ساختار شهری سالانه میلیون ها جهانگرد را جذب می نماید. ونیز در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته است و به شکل جزیره ای کوچک بوده، جزیره ها از طریق کانال هایی از هم جدا می شوند و تردد در این شهر از طریق قایق ها انجام می گردد.

ونیز از حدود 117 جزیره کوچک تشکیل شده و آب های بیشتر نقاط شهر، کم عمق است. وسیله نقلیه در شهری که بر روی آب قرار گرفته است، چیزی جز قایق نیست. قایق هایی با نام های گوندولا وجود دارد که در ونیز حدود 750 قایق اینچنینی وجود دارد. گوندولاها حدود 11 متر طول و وزنی برابر با 600 کیلو دارند.

تکیه دهید، پتویی روی پاهای تان بکشید و به مدت دو دقیقه در این ویدیو حس سواری بر این قایق ها را تجربه کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1697

به "تور ارزان ایتالیا: دیدن کنید: تجربه حس سواری بر قایق های ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: دیدن کنید: تجربه حس سواری بر قایق های ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید