تردد وسایل نقلیه شخصی از خوزستان به ایلام ممنوع است

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/ایلام رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از تردد وسایل نقلیه شخصی از سمت استان خوزستان به ایلام جلوگیری و ایستگاه کنترلی با حضور مسئولان فرمانداری، راهداری و پلیس راه در منطقه سپتون ایجاد شده است.

تردد وسایل نقلیه شخصی از خوزستان به ایلام ممنوع است

رئیس پلیس راه انتظامی استان از اعمال مقررات کنترل از مبدا ناوگان حمل و نقل عمومی باربری و برنامه های پلیس راه برای افزایش نظارت الکترونیک بر این دسته از وسایل نقلیه اطلاع داد.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی باربری ،احتیاج اساسی برای جابجایی کالاهای اساسی مورد احتیاج جامعه محسوب می شوند اما به جهت برخورداری از شرایط فیزیکی خطرناک ،بایستی بر ایمنی حرکت این دسته از وسایل نقلیه ،نظارت گردد.

وی اضافه نمود: کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی ، قبل از بارگیری و صدور بارنامه توسط شرکت های باربری و مدیران فنی و با نظارات تلفیقی سازمان راهداری و پلیس راه یکی از عوامل مهم اثر گذار بر ایمنی تردد این دسته از وسایل نقلیه می باشد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام ،خاطر نشان کرد: رانندگان متخلف از مقررات ایمنی یا دارای قصور در تصادفات منجر به جرح و فوت، به کمیسیون ماده 11 و هم چنین شرکت های متخلف ارائه دهنده خدمات نیز به کمیسیون ماده 12 ارجاع و برابر مقررات از ادامه فعالیت به صورت موقت یا دائم تعلیق و یا در بعضی از حوزه ها قطع خدمات خواهند شد.

همتی زاده با بیان اینکه برابر اعلام ستاد مقابله با کرونا، تردد وسایل نقلیه از شهرهای قرمز به سمت شهرهای نارنجی و زرد ممنوع بوده ، توضیح داد: از تردد وسایل نقلیه شخصی از سمت استان خوزستان به ایلام جلوگیری و ایستگاه کنترلی با حضور مسئولان فرمانداری، راهداری و پلیس راه در منطقه سپتون ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، وی در انتها به شهروندان توصیه کرد از ترددهای غیر ضروری و از تجمع در محل تفرج گاهها و آرامستان ها پرهیز تا با همکاری و تعامل خوب ، بتوانیم زنجیره همه گیری ویروس کرونا را قطع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1242

به "تردد وسایل نقلیه شخصی از خوزستان به ایلام ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد وسایل نقلیه شخصی از خوزستان به ایلام ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید