تداوم رگبار باران و رعد و برق در 11 استان ، گرم شدن هوا در نیمه شمالی کشور ، 3 روز وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها

به گزارش وبلاگ علیکایی، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور گفت که تهران در ارتفاعات خود از رگبار باران تا وزش باد شدید موقت را تجربه خواهد نمود.

تداوم رگبار باران و رعد و برق در 11 استان ، گرم شدن هوا در نیمه شمالی کشور ، 3 روز وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور بیان کرد که امروز (پنجشنبه) در منطقه های از زنجان، قزوین ، مازندران و برخی منطقه ها استان های گیلان، غرب گلستان، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، شمال کردستان و دامنه ها و ارتفاعات استان های البرز و تهران افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

آدینه در برخی منطقه ها گیلان و شمال غرب ، شنبه در برخی منطقه ها شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و یکشنبه و دوشنبه در برخی منطقه ها واقع در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است طی 3 روز آینده در دامنه ها و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

طی 5 روز آینده در شمال شرق ، شرق ، بخش هایی از مرکز و جنوب شرق و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید و در برخی منطقه ها خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

بعلاوه ، از آدینه تا یکشنبه در برخی ساعات سرعت وزش باد در برخی منطقه ها جنوب غرب و نوار مرزی غرب کشور افزایش می یابد که خیزش گرد و خاک در برخی از این منطقه ها دور از انتظار نیست.

امروز و فردا در نیمه شمالی کشور به ویژه در استان های ساحلی دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم خواهد بود.

پنجشنبه و آدینه خلیج فارس و شنبه و یکشنبه دریای عمان به ویژه منطقه ها شرقی آن مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2000

به "تداوم رگبار باران و رعد و برق در 11 استان ، گرم شدن هوا در نیمه شمالی کشور ، 3 روز وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم رگبار باران و رعد و برق در 11 استان ، گرم شدن هوا در نیمه شمالی کشور ، 3 روز وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید