بارش های بهاری در اغلب استان ها تا روز دوشنبه ادامه دارد

به گزارش وبلاگ علیکایی، کارشناس سازمان هواشناسی از بارش بهاری باران و رعد و برق در بیشتر استان های کشور تا روز دوشنبه اطلاع داد و گفت: غرب استان تهران امروز با وزش باد شدید روبرو می گردد.

بارش های بهاری در اغلب استان ها تا روز دوشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی روز یکشنبه درباره شرایط آب و هوا گفت: امروز و فردا سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور و عمدتاً در نیمه غربی کشور فعال است که به صورت بارش های بهاری و رعد و برق است.

وی گفت: امروز در استان هایی نظیر آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، لرستان، همدان، گیلان و غرب مازندران بارش باران ادامه دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در شمال بوشهر، شمال فارس، غرب اصفهان، غرب یزد، استان قم، استان مرکزی و ارتفاعات استان های البرز، تهران، سمنان و کرمان بارش ها ادامه دارد.

وی گفت: روز دوشنبه جوی ناپایدار در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت که سبب بارش پراکنده در اغلب استان ها می گردد و بارش ها تا روز دوشنبه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعضی ساعت ها، ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود، وزش بادهای شدید برای بخش های غربی استان تهران امروز پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1313

به "بارش های بهاری در اغلب استان ها تا روز دوشنبه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های بهاری در اغلب استان ها تا روز دوشنبه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید