تداوم توسعه پاتوق های محله در منطقه 19 با هدف تقویت حس سرزندگی

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 از احداث پنجمین پاتوق محله نو این منطقه در محله دولتخواه جنوبی اطلاع داد و گفت: توسعه این پاتوق ها در قالب پروژه های توسعه محله ای و افزایش سرانه فضاهای رفاهی منطقه تداوم خواهد داشت.

تداوم توسعه پاتوق های محله در منطقه 19 با هدف تقویت حس سرزندگی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی توکلی در تکمیل این خبر بیان نمود: به همین دلیل پاتوق محله دولتخواه جنوبی به متراژ 100 متر مربع احداث و مجهز به نیمکت و سایه بان، سطل زباله و پایه چراغ شده است.

شهردار منطقه پاتوق های محله را اقدامی مهم در راستای حذف نقاط بی دفاع شهری و ایجاد حس سرزندگی و تقویت حس تعلق محله ای اسم کرد و اضافه نمود: پاتوق های محله بعلاوه اهمیت زیادی در تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقاء کیفیت محیط شهری دارد و به همین دلیل هم توسعه و ساماندهی آن ها از اولویت های اجرایی طرح های توسعه محله ای محسوب می گردد.

این مسئول در ادامه به اجرای عملیات رنگ آمیزی دیواره آلاچیق های بوستان عظیم ولایت اشاره و بیان نمود: طی این اقدام 36 آلاچیق موجود در این بوستان رنگ آمیزی شد.

علاوه بر این دیواره های بد منظر در سرتاسر رینگ داخلی بوستان ولایت به متراژ 1450 متر مربع امحاء و پاکسازی شده است.

رنگ آمیزی پست های خدماتی رینگ داخلی و هم رنگ آمیزی زمین بازی اسکیت بوستان عظیم ولایت که بر اساس پالت رنگی مصوب سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت گرفت، از دیگر اقدامات شهرداری این منطقه در راستای جلوه بخشی و زیباتر شدن نمای بصری بوستان محسوب می گردد.

به گفته توکلی طی فعالیت های اخیر این شهرداری المان های شهری و ترافیکی بد منظر واقع در بلوار شکوفه و خیابان انقلاب هم با هدف بهبود سیمای بصری این معابر پرتردد رنگ آمیزی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1514

به "تداوم توسعه پاتوق های محله در منطقه 19 با هدف تقویت حس سرزندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم توسعه پاتوق های محله در منطقه 19 با هدف تقویت حس سرزندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید