تبلیغات آنلاین هدف تازه قانونگذاران چینی

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، طبق قوانین پیشنهادی نو چین، آگهی ها نباید روی مصرف نرمال اینترنت تاثیر بگذارند یا کاربران را گمراه نمایند.

تبلیغات آنلاین هدف تازه قانونگذاران چینی

اداره دولتی تنظیم بازار چین در بیانیه ای بیان کرد، تبلیغات اینترنتی باید فرهنگ عالی سنتی ملت چین را توسعه دهند.

طبق قوانین پیشنهادی اپراتور پلتفرم ها باید سیستمی برای ثبت و آنالیز تبلیغات و سفارش دهندگان آگهی ایجاد نمایند. بعلاوه آنها باید محتوای آگهی هایی که به نمایش درمی آیند را رصد و آنالیز نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده، تبلیغاتی که با هدف گرفتن بچه ها، درمان های پزشکی را ترویج می نمایند و تبلیغات لوازم آرایشی و بازی های رایانه ای که به سلامت جسمی و ذهنی بچه ها کمکی نمی کند نیز ممنوع خواهند بود.

طبق اطلاعات موجود در وب سایت اداره تنظیم بازار چین، مردم می توانند تا 25 دسامبر نظرات خود درباره این قانون را ارائه نمایند.

در ماه سپتامبر رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس قوانینی را درباره شیوه استفاده از الگوریتم های پیشنهاد محتوا منتشر کرد.

این درحالی است که در امسال میلادی مقامات چینی قوانین سختگیرانه تری در صنایع مختلف به خصوص فناوری وضع نموده اند. بایدو (موتور جستجوی چینی) و تنسنت (فراوری نماینده بازی های رایانه ای) طی گزارش های مربوط به نتایج فصلی خود هشدار دادند منظره فروش تبلیغات در کوتاه مدت چندان رضایتبخش نیست و تحت تأثیر پاندمی و قوانین سختگیرانه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1667

به "تبلیغات آنلاین هدف تازه قانونگذاران چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات آنلاین هدف تازه قانونگذاران چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید