کتابچه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت در #نمایشگاه گردشگری رونمایی شد و مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه #گردشگری خارجی هم تاکید نمود که سطح ایران در حوزه پزشکی از کشورهای منطقه بالاتر است.

کتابچه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد

به گزارش دنیای سفر، لیلا اژدری درباره این کتاب شرح داد که با توجه به ظرفیت های بسیار عالی و ممتازی که در سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران می شناسیم، در بعضی رشته ها از جمله نانو پیشتاز هستیم و رتبه های بالای جهانی را داریم. گردشگری سلامت یکی از گردشگری های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است و بخش عمده ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه هایی که رونمایی شد، معرفی شده است.

توانمندی های خاص و پیشرفت های پزشکی و درمانی ایران، جاذبه های طبیعی درمانی، همانند چشمه های آب گرم از دیگر محتویات این کتابچه است که با حضور سلیمان حیدری مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در نمایشگاه گردشگری تهران که سه شنبه، دوازدهم بهمن ماه آخرین روز برپایی را پشت سر می گذارد، رونمایی شد.

کتابچه گردشگری سلامت ایران به هفت زبان عربی، چینی، ترکی آذری و استانبولی، ارمنی، روسی و انگلیسی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تهیه شده است.

اژدری، مدیرکل این دفتر بعلاوه تاکید نمود که تورهای گردشگری سلامت زمانی معنا پیدا می نماید که استانداردها را رعایت نموده باشد و در ادامه هم ابراز امیدواری که همکاری بین دو وزارتخانه گردشگری و بهداشت با بخش خصوصی در زمینه گردشگری سلامت پایدار باشد.

ایران به علت هزینه پایین درمان، با وجود رقبای سرسخت و جدی همانند ترکیه و امارات، سعی دارد به یکی از قطب های گردشگری درمان منطقه تبدیل گردد، اما به علت متمرکز نبودن مدیریت گردشگری سلامت در کشور و موازی کارهای ها و تعدد متولیان و حضور دلال ها، در سال های اخیر طبق اعلام وزارت بهداشت با اُفت عایدی این بخش روبرو شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1743

به "کتابچه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابچه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید