بوفون: نبود کاسیاس یک هشدار جدی برای من است

به گزارش وبلاگ علیکایی، سنگربان تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد نبودن ایکر کاسیاس در ترکیب اسپانیا برایش بسیار عجیب است و یک هشدار جدی برای او به شمار می آید.

بوفون: نبود کاسیاس یک هشدار جدی برای من است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، در یکی از حساس ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی فوتبال ایتالیا امشب به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

جانلویجی بوفون با وجود آنکه 38 سال دارد اما همچنان دروازه بان نخست آتزوری است. این در حالی است که دیگر خبری از کاسیاس، رقیب بوفون در لاروخا نیست. سنگربان یوونتوس و کاپیتان آتزوری درباره غیبت کاسیاس گفت: نبود کاسیاس در تیم ملی اسپانیا برای من بسیار عجیب است. با این حال یک هشدار جدی هم به شمار می آید. دعوت نشدن کاسیاس به تیم ملی اسپانیا یعنی اینکه من هم به سال های پایانی فوتبالم نزدیک شدم. باور کردن این موضوع برایم بسیار سخت است اما باید با آن کنار آمد.

او ادامه داد: می خواهم این واقعیت را که روزی زمان خداحافظی و دعوت نشدن من به تیم ملی هم فرا می رسد، به خودم بقبولانم. برایم بسیار سخت است که از تیم ملی کنار گذاشته شوم و یا دعوت نشوم اما این واقعیتی است که باید آن را قبول کرد. می خواهم از تمام لحظات زندگی در تیم ملی لذت برم و قدر موقعیت هایی را که نصیب می شود بدانم.

بوفون 163 بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا را بر تن کرده است. او پیش از این نیز اعلام کرده بود می خواهد در جام جهانی 2018 روسیه هم به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 359

به "بوفون: نبود کاسیاس یک هشدار جدی برای من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: نبود کاسیاس یک هشدار جدی برای من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید