بهره مندی 380 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان در سال 98 خبر داد.

بهره مندی 380 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

علی تشنه دل در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال جاری که در استانداری سمنان برگزار گشت با اعلام این خبر اظهار کرد: 380 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر 13 هزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید 98 و بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

وی شرح داد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، 212 واحد به ارزش 9 هزار و 850 میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و 168 واحد به ارزش سه هزار و 340 میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره 18 برنامه تولید و اشتغال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید 98 ، 708 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود 26 هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، 404 پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای کشوری در پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره 18 در سال گذشته از نظر تعداد پرداخت رتبه چهارم و از نظر مبلغ رتبه سوم در کشور را دارا است.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از یک هزار و 50 واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، دو هزار و 249 مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، 75 درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اضافه کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، 55 واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید 98 به ارزش یک هزار و 840 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی و همچنین مسائل بانکی ، مالیات و زیربنایی سه واحد تولیدی عایق البرز ارغوان ، پارسا سازان و رنگین پروفیل کویر بررسی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 697

به "بهره مندی 380 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 380 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید