برترین شیشه گلس برای گوشی های میان رده کدام است؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، شرکت کورنینگ به تازگی گوریلا گلس 7i را معرفی نموده؛ محصول جدیدی که به طور خاص برای گوشی های هوشمند میان رده و ارزان طراحی شده و در مقایسه با نسخه های قدیمی تر، محافظت بهتری در برابر افتادن و خراش فراهم می نماید.

برترین شیشه گلس برای گوشی های میان رده کدام است؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیجیاتو، کورنینگ افزایش استفاده از نسخه های قدیمی گوریلا گلس را (مانند گوریلاگلس 5 که در سال 2016 عرضه شد) در گوشی های میان رده علتی برای معرفی 7i می داند. بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، در پی نسخه های نوتری از گوریلا گلس بودند که به بودجه و نیازهای آن ها پاسخ دهد و در عین حال با نمایشگرهای پرکیفیت دستگاه های میان رده، مطابقت داشته باشد.

محافظ نو، بهبودهای قابل توجهی در دوام و استحکام ارائه می دهد. تست های صورت گرفته نشان می دهد که 7i می تواند در برابر سقوط از ارتفاع یک متری روی سطح ناهموار (مانند آسفالت) دوام بیاورد؛ درحالی که شیشه های آلومینوسیلیکات رقیب معمولاً در ارتفاعات بسیار پایین تر (حدود 0.5 متر یا کمتر) شکسته می شوند.

فراتر از محافظت در برابر سقوط، شیشه گوریلا گلس 7i در مقایسه با بعضی دیگر از شیشه های پوششی آلومینوسیلیکات لیتیوم موجود در بازار، 2 برابر مقاومت بیشتری در برابر خراش دارد. به نظر می رسد این راه چاره نو برای فراوریکنندگان گوشی های هوشمند میان رده امیدوارکننده باشد و محافظت بهتری را بدون تحمیل هزینه زیاد ارائه دهد.

کورنینگ مدت ها است که شیشه محافظ نمایشگرهای گوشی های هوشمند فراوری می نماید. جالب آنکه به علت کیفیت بسیار بالای این محافظ های شیشه ای، بسیاری از کاربران دیگر علاقه ای به خرید و نصب گلس های متفرقه ندارند و ترجیح می دهند گلس دیگری را روی صفحه نمایش گوشی خود قرار ندهند.

باید منتظر ماند و دید که گوریلا گلس 7i در عمل چقدر پیروز ظاهر می گردد، هرچند با توجه به سابقه درخشان کورنینگ و تست های صورت گرفته، به نظر می رسد این محصول نیز همچون دیگر گلس های کورنینگ عملکرد درخشانی داشته باشد.

5454

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2039

به "برترین شیشه گلس برای گوشی های میان رده کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شیشه گلس برای گوشی های میان رده کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید