بخشی از مسائل اقتصادی تیم تا فردا حل می شوند

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا بازی مهمی در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل تیم خوب سپاهان خواهیم داشت.

بخشی از مسائل اقتصادی تیم تا فردا حل می شوند

وی اضافه نمود: یک سری مسائل در تیم ما وجود دارد که نمی توانم آنها را بازگو کنم و امیدوارم که بتوانیم از شانس خود استفاده کنیم تا در بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توضیح داد: انتظار دارم طرفداران در بازی فردا حمایت خوبی از ما صورت دهند، چون واقعاً به یاری آنها برای بازی فردا احتیاج داریم.

به گفته اسکوچیچ در بازی فردا مقابل سپاهان بازیکن محروم ندارد اما چند بازیکن مصدوم دارند که وضعیتشان تا فردا تعیین می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن به وی پیشنهادی ارائه نموده است، با خنده یادآور شد: من در آبادان حضور دارم ولی توسط شایعات به همه شهرها سفر می کنم.

وی با اشاره به این موضوع که قرار بود تا پیش از این بازی، بخشی از مسائل اقتصادی تیم رفع گردد، گفت: فکر می کنم تا پیش از بازی فردا این موضوع محقق گردد، خبر دارم که پول به حساب باشگاه واریز شده و شاید فردا پرداختی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان تیم خوبی است و برنامه ویژه ای برای بازی فردا مقابل این تیم داریم، این تیم روی ضربات از راه دور خوب کار می نماید.

وی در پاسخ به نگرانی هایی که در مورد چارچوب دروازه تیم نفت وجود دارد، اضافه نمود: هر دو دروازه بان ما خوب و آماده اند، ما به داشته های خود توجه می کنیم و فرقی ندارد کدامیک برای ما بازی کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فصل را با این تیم به انتها خواهد برد یا خیر، گفت: خواسته قلبی من ماندن در آبادان است اما اگر در ادامه اتفاقاتی رخ دهد که باشگاه من را نخواهد و یا چند باخت متوالی را متحمل شوم، آیا ماندن در دست خودم خواهد بود؛ فکر می کنم که شایسته حمایت های تماشاگران هستیم و فکر می کنم یک باخت 5-0 بهتر از پنج باخت 1-0 است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 370

به "بخشی از مسائل اقتصادی تیم تا فردا حل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از مسائل اقتصادی تیم تا فردا حل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید