باخت پرسپولیس وزارت ورزش را به تکاپو انداخت

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین شکست فصل خود را در هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک تجربه کرد.

باخت پرسپولیس وزارت ورزش را به تکاپو انداخت

باخت یک بر صفر سرخپوشان مقابل آلومینیوم اراک باعث انتقاد طرفداران این تیم از شرایط مدیریتی باشگاه نیز شد. وزارت ورزش و جوانان پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان 2021 آسیا با شکست مقابل الهلال عربستان قصد داشت هیأت مدیره تازه سرخپوشان را معرفی کند اما کناره گیری دو گزینه اصلی دولت سیزدهم برای مدیرعاملی باعث بلاتکلیفی قهرمان پنج دوره متوالی رقابت های لیگ برتر شد. موضوعی که پس از باخت شاگردان یحیی گل محمدی در اراک نیز نقل محافل هواداری این تیم شده است.

حمید سجادی وزیر ورزش پس از مصاحبه با مشاوران خود تصمیم قطعی نسبت به اعلام اعضای تازه هیأت مدیره پرسپولیس گرفته است. پیگیری های خبرنگاران، نشان می دهد مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه یکی از کسانی است که در کنار غلامعلی محمدعلیپور عضو فعلی هیأت مدیره شانس ماندن در این باشگاه را دارند اما همچنان تعیین نیست صدری به مدیرعاملی خواهد رسید یا شخص دیگری عهده دار این سمت خواهد شد.

باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک باعث شده تا دو تن از پیشکسوتان این تیم پیشنهاد حضور در هیأت مدیره و جذب اسپانسر اقتصادی مناسب را به اطرافیان وزیر ورزش منتقل نمایند اما سجادی هنوز تصمیمی درباره این افراد نگرفته است.

وزیر ورزش و جوانان میخواهد مدیرعاملی را انتخاب کند که علاو ه بر اجرای سیاست خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران بتواند منابع اقتصادی قابل قبولی را برای هزینه های فصل جاری این تیم تزریق کند.

باید دید جمع بندی سجادی تا 20 آبان ماه به کجا ختم می گردد و این باشگاه پس از گذشته سه ماه چه گزینه ای را پشت جایگاه مدیرعاملی خود خواهد دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1611

به "باخت پرسپولیس وزارت ورزش را به تکاپو انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت پرسپولیس وزارت ورزش را به تکاپو انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید