اپل احتمالا خط فراوری آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، به تازگی اپل از فاکسکان خواسته است تا مقداری از ظرفیت فراوری آیپد و مک بوک را از کشور چین به کشور ویتنام منتقل کند. این اطلاعات همچنین نشان می دهند که در نیمه اول سال 2021 فراوری این محصول ها در شهر Bac Giang در ویتنام توسط فاکسکان شروع خواهد شد.

اپل احتمالا خط فراوری آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل می نماید

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

این اطلاعات جدید که توسط رویترز منتشر شده اند نشان می دهند که به دلیل اختلاف تجاری میان آمریکا و چین، اپل میخواهد که از زنجیره تأمین نمایندگان متنوعی در فراوری محصولاتش استفاده کند. البته رویترز در این گزارش اشاره ای را به مدل مک ها و آیپد های که به احتمال زیاد در آینده در ویتنام مونتاژ می شوند، نداشته است. همچنین هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که اپل میخواهد چه حجمی از فراوری این محصولات را در ویتنام انجام دهد.

  • بعضی کاربران از مشکل بلوتوث در مک های دارای تراشه M1 خبر می دهند

البته این اولین باری نیست که اپل فراوری محصولی را در کشور ویتنام انجام می دهد. به عنوان نمونه سال جاری و تا قبل از مطرح شدن این گزارش ها، اپل فراوری ایرپادز پرو را در ویتنام شروع نموده بود. همچنین همان گونه که در خبر ها خوانده اید اپل هم اکنون بعضی مدل های آیفون را هم در کشور هند فراوری می نماید. البته باید بگوییم که فراوری این آیفون ها در هند از زمان های گذشته و پیش از بالا دریافت جنگ تجاری میان آمریکا و چین در جریان است و اپل به خاطر قوانین واردات کشور هند این کار را انجام می دهد.

گزارش های منتشر شده نشان می دهند که از اوایل این هفته فاکسکان میخواهد با سرمایه گذاری 270 میلیون دلار در ویتنام ظرفیت فراوری خود را در آنجا افزایش دهد. گزارش هایی وجود دارند که ادعا می نمایند شرکت تایوانی فاکسکان میخواهد بیشتر از %30 ظرفیت خط فراوری خود را به خارج از کشور چین منتقل کند.

  • آیفون 13 و آیپد پرو 2021 احتمالا با مودم 5G ساخت اپل عرضه می شوند

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1014

به "اپل احتمالا خط فراوری آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا خط فراوری آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید