انتظار 2 ساله اهالی روستای اوغلی برای نصب گاز شهری

به گزارش وبلاگ علیکایی، شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نبودن گاز شهری در روستای اوغلی واقع در شهرستان تبریز گلایه کرد.

انتظار 2 ساله اهالی روستای اوغلی برای نصب گاز شهری

امکانات رفاهی مانند آب، گاز و برق یکی از موارد بسیار مهمی است که نه تنها در شهر ها بلکه در روستا ها نیز اهمیت ویژه دارد. روستای اوغلی واقع در شهرستان تبریز در طرح هادی قرار گرفته و از امکانات رفاهی مانند آب و برق برخوردار هستند، اما حدود 2 سال گذشته برای بهره مند شدن از گاز شهری اقدام کردند، اما تا به امروز این مشکل حل نشده است و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، روستای اوغلی در 5 کیلومتری شمال غرب شهرستان تبریز واقع شده است ما ساکنان ده متری معراج در این روستا هستیم. این روستا در طرح هادی قرار گرفته و ما امکانات رفاهی مانند آب و برق داریم و حتی کوچه های ما جدول کشی شده است، اما در این منطقه از روستا مشکل گاز داریم حدود 2 سال پیش اقدام کردیم، اما دهیاری به ما گفت تعدادی از ساختمان ها خارج از محدوده است در حالی که علمک گاز در سر کوچه نصب شده و ساختمان های واقع در سرکوچه گاز دارند، اما خانه های ما که در داخل کوچه هست گاز ندارد. شرکت گاز علامت گذاری برای نصب علمک های دیگر نیز کرده است، اما دهیاری می گوید ساختمان ها خارج از محدوده است خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید، چون برای داشتن امکانات دیگر مسئله ای برای ما به وجود نیامده و فقط گاز به ما تعلق نگرفته است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران مراجعه کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1880

به "انتظار 2 ساله اهالی روستای اوغلی برای نصب گاز شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار 2 ساله اهالی روستای اوغلی برای نصب گاز شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید