امتحانات فنی و حرفه ای با نظر دانشجویان انجام می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری آنفلوآنزای ویروس کرونا این ترم تحصیلی دانشجویان حتما با توجه به نیازهای دانشجویان با انعطاف و تغییرات همراه خواهد بود.

امتحانات فنی و حرفه ای با نظر دانشجویان انجام می گردد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشجویان را درک خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا ویروس در کشور فراگیر شده است، ما بدون شک با در نظر دریافت شرایط کشور دانشجویان را در این ترم تحصیلی حمایت می کنیم.

کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار می گردد

وی اضافه نمود: در حال حاضر همه دانشجویان این دانشگاه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کلاس های آموزشی خود را به صورت مجازی می گذرانند و ما با در نظر دریافت شرایط آموزشی جدید سعی خواهیم کرد با توجه به نیازهای دانشجو این ترم تحصیلی با تغییرات مناسبی لحاظ گردد.

این ترم تحصیلی بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف پذیری داریم

صالحی عمران توضیح داد: ترم تحصیلی که اکنون با شرایط آموزش از راه دور به صورت مجازی برگزار می گردد، یک تغییر و تحول اساسی است که ما سعی خواهیم کرد این ترم تحصیلی را بر اساس نیازهای دانشجو تغییرات و انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم. دانشجویان نگرانی نداشته باشند؛ چراکه ما آنها را درک خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 585

به "امتحانات فنی و حرفه ای با نظر دانشجویان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات فنی و حرفه ای با نظر دانشجویان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید