الکترونیک آرتز تأیید کرد: عصر اژدها 4 یک بازی تک نفره آفلاین است

به گزارش وبلاگ علیکایی، از سال 2018 هواداران دراگون ایج (Dragon Age) روز 4 دسامبر را جشن می گرفتند. در این روز تعداد زیادی اخبار و اطلاعات درباره این مجموعه منتشر می گردد. حال بایوور (Bioware) هم وارد این ماجرا شده و تصمیم گرفت تا یک استریم را میزبانی کند. این شرکت اعلام نمود که درگون ایج 4 همچنان در حال ساخت است و تمرکز آن نیز روی بخش داستانی خواهد بود. بعلاوه احتمال عرضه اطلاعات نو در خصوص این بازی در مراسم گیم اواردز (Game Awards) بسیار کم است.

الکترونیک آرتز تأیید کرد: عصر اژدها 4 یک بازی تک نفره آفلاین است

بایوور در یک پست بلاگ نوشت:

اینکه خبر نوی از این بازی در گیم اواردز وجود ندارد کمی ناراحت نماینده است. به علت اینکه در سال 2019 تریلرهای منتشر شده اطلاعات بسیار خوبی را به هواداران عرضه کردند. این طور که به نظر می رسد ما باید برای اطلاعات نو و تاریخ عرضه دقیق صبر کنیم.

با این حال تعدادی داستان کوتاه برای این بازی منتشر شد.

  1. Wont Know When - این داستان درباره تعدادی نگهبان خاکستری (Grey Warden) است. این افراد تازه از مبارزه با یک اُگِر (Ogre) بازگشته اند. انتوین (Antoine) و اوکا (Evka) یک زوج هستند که در شب های توینتر (Tevinter Nights) حضور دارند. به طور کلی این داستان یک بخش کوچکی از دنیای دراگون ایج است. پس محتمل است که بایوور برنامه بزرگ تری برای این موجودات داشته باشد. نام این افراد اشاره به یک داستان دارد. به علت اینکه زمانی که یک فرد به طور کامل خاکستری خوانده می گردد به این معنا است که مرگ او نزدیک است. البته این برداشت بر اساس چیزی است که در بازی Inquistion وجود داشت.
  2. The Flame Eternal - طبق چیزی که بایوور گفته این داستان در 9.22 دراگون جریان دارد. یعنی 30 سال قبل از داستان بازی اصلی. خود بازی Inquisition در 9.44 جریان داشته که به این معنا است دراگون ایج 4 در 9.52 جریان دارد. این داستان نو درباره تعدادی ساحر است که تعدادی از افراد را می شکند. این افراد در جایی به نام Grand Necropolis در Nevarra زندگی می نمایند که ما در بازی ها آن ها را ندیده ایم.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1661

به "الکترونیک آرتز تأیید کرد: عصر اژدها 4 یک بازی تک نفره آفلاین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز تأیید کرد: عصر اژدها 4 یک بازی تک نفره آفلاین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید