تور ارزان فرانسه: تور فرانسه: الجزایر سفیر خود در فرانسه را فراخواند

به گزارش وبلاگ علیکایی، مقامات الجزایر سفیر خود در فرانسه را برای رایزنی فراخواندند.

تور ارزان فرانسه: تور فرانسه: الجزایر سفیر خود در فرانسه را فراخواند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق تماشا کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روزنامه لوموند فرانسه، دفتر ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه ای اظهار داشت که سفیر الجزایر در فرانسه برای رایزنی فراخوانده شده است.

ریاست جمهوری الجزایر تأکید کرد که در این زمینه متعاقبا بیانیه صادر خواهد شد.

تصمیم احضار سفیر الجزایر همزمان با اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه عبدالمجید تبون همتای الجزایری اش، در یک رژیم بسیار سخت گیر کرد، اتخاذ شده است.

وزارت خارجه الجزایر دیروز هم سفیر فرانسه در این کشور را برای اعلام مراتب اعتراض شدید و رسمی کشورش به دلیل تصمیم یکجانبه پاریس درخصوص کاهش سهمیه ویزای اختصاص یافته به شهروندان الجزایری احضار کرد.

شکیب رشید کاید دبیرکل وزارت امور خارجه روز چهارشنبه بعد از تصمیم یکجانبه پاریس در خصوص محدود کردن صدور ویزا برای شهروندان الجزایری مراتب اعتراض رسمی خود را ابراز داشت، زیرا این مساله تاثیر منفی بر رفت وآمد شهروندان الجزایری می گذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1548

به "تور ارزان فرانسه: تور فرانسه: الجزایر سفیر خود در فرانسه را فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: تور فرانسه: الجزایر سفیر خود در فرانسه را فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید