افشای اولین تصاویر واضح از گوشی iQOO Neo 5s

به گزارش وبلاگ علیکایی، شرکت iQOO در نظر دارد گوشی نو هوشمند Neo5s را در 20 دسامبر (29 آذر) در چین عرضه کند. ولی پیش از عرضه رسمی، مشخصات کلیدی این گوشی فاش شد. اکنون، رندر های با وضوح بالای گوشی ارائه شده اند که به ما دیدگاه دقیق تری در خصوص طراحی آن می دهد.

افشای اولین تصاویر واضح از گوشی iQOO Neo 5s

به گزارش خبرنگاران، با توجه به رندر های فاش شده، گوشی iQOO Neo 5s دارای طراحی صفحه نمایش تخت با حاشیه باریک است. پنل جلویی نیز دارای یک سوراخ پانچ است. طبق تبلیغات ارائه شده صفحه نمایش این گوشی 6.56 اینچی OLED می باشد که نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح Full-HD+ دارد.

با نگاه به پنل پشتی در رندر های منتشر شده، یک مجموعه دوربین سه گانه که به صورت عمودی قرار گرفته است، مشاهده می گردد. دوربین اصلی دستگاه دارای لنز 48 مگاپیکسلی IMX598 سونی با پشتیبانی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) است. جزئیات دوربین های دیگر هنوز تعیین نیست، اما انتظار می رود دارای یک لنز ثانویه و یک سنسور فوق عریض باشد. علاوه بر لنز های دوربین، یک فلاش LED نیز در پنل پشتی واقع شده است. بعلاوه در سمت چپ پایین پنل پشتی مارک iQOO دیده می گردد.

به غیر از ویژگی های گفته شده، سایر تعیینات این گوشی قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود. انتظار می رود در زیر کاپوت، این دستگاه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 عرضه گردد. این دستگاه بعلاوه دارای یک تراشه نمایشگر مستقل است که عملکرد بازی را بهبود می بخشد.

طبق گزارش های رسیده به نظر می رسد دستگاه باتری بزرگی داشته باشد و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند. گوشی iQOO Neo5s بر روی اندروید 12 که از پیش نصب شده است و رابط کاربری OriginOS در بالای آن اجرا خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، گوشی iQOO Neo5s بعلاوه دارای سیستم دفع گرما است که به عناصر کمیاب زمین مجهز خواهد بود. وجود این سیستم به ما اطمینان می دهد که دستگاه هنگام انجام بازی های سنگین گرم نمی گردد. عناصر کمیاب زمین یا عنصر های خاکی کمیاب مجموعه ای از 17 عنصر شیمیایی هستند که تقریبا ویژگی های شیمیایی یکسانی دارند و تقریبا در سنگ معدن های یکسانی پیدا می شوند. بعضی از این عناصر مانند سریم برخلاف نامشان بسیار فراوان اند. این عنصر ها به علت ویژگی های زمین شیمی در زمین بسیار پراکنده اند و در هیچ جا به مقدار کافی متمرکز نیستند، در نتیجه جستجو و بهره برداری از آن ها بسیار پرهزینه است. بعضی از این عناصر در لوازم الکترونیک کاربرد حیاتی دارند. از جمله سریم، گادولینیم و نئودیمیم در ساخت صفحه نمایش LCD، فیبر نوری، لیزر و ... استفاده می شوند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1694

به "افشای اولین تصاویر واضح از گوشی iQOO Neo 5s" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اولین تصاویر واضح از گوشی iQOO Neo 5s"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید