استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند

به گزارش وبلاگ علیکایی، طی تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی و بانک رفاه کارگران، استارت آپ های مبتنی بر فناوری ها و کسب وکار های اینترنتی حوزه مالی تقویت می شوند.

استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی به کنندگی حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و بانک رفاه کارگران به کنندگی محمد علی سهمانی منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف به کارگیری ظرفیت های طرفین برای رشد سرمایه گذاری و توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان و فناورانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به امضا رسید.

در این تفاهم نامه آمده است: همکاری برای تامین مالی و سرمایه گذاری طرح های فناورانه و دانش بنیان و راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و پژوهش و فناوری، همکاری برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان و ستاد های توسعه فناوری در حوزه های کاری مرتبط با طرفین تفاهمنامه از جمله فناوری های مالی (فین تک)، فناوری اطلاعات، بلاکچین، فناوری های پیشرفته در حوزه سلامت از جمله تعهداتی است که طرفین پس از امضای این تفاهم نامه، ملزم به اجرای آن هستند.

همچنین، پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فناور به ویژه در بخش های سلامت و فناوری های مالی از منابع صندوق توسعه ملی، بانک یا سایر منابع بر اساس ضوابط جاری بانک و همکاری در راستای ایجاد مرکز شتابدهی نوآوری از دیگر تعهدات طرفین امضای تفاهم نامه است.

در این تفاهم نامه آمده است که طرفین باید در زمینه همکاری برای برگزاری رویداد های نوآورانه مشترک (از جمله استارت آپ ویکند و...) را فراهم و از ظرفیت های متقابل پژوهش های کاربردی در زمینه ایجاد و تقویت استارت آپ ها با تاکید بر فناوری های مالی و طراحی مدل کسب و کار اینترنتی در حوزه های مالی و سلامت موجود در دستگاه خود استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 168

به "استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ های مبتنی بر فناوری های مالی توسعه پیدا می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید