از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از سوالات مهم کاربران این است که از کجا کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال بخریم؟ کدام فروشگاه کیف پول فیزیکی اصل و اورجینال با ضمانت ارائه می دهد؟ به همین علت تصمیم گرفتیم در یک مقاله مفصل به این موضوع بپردازیم و نکاتی را که ضروری است هنگام سفارش و خرید بدانید را نیز به شما عزیزان آموزش خواهیم داد، همراه داتیس نتورک باشید.

از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟

چرا کیف پول سخت افزاری؟

برای ذخیره و مدیریت ارز های دیجیتال رمزنگاری شده یا همان کریپتوکارنسی ها ضروری است از یک کیف پول یا Wallet استفاده کنیم. کیف پول ها انواع مختلفی دارند: کاغذی، نرم افزاری، موبایلی، آنلاین، آفلاین و ...

کیف پول های سخت افزاری کلید خصوصی والت شما را در تراشه های فیزیکی که با مکانیزم های امنیتی طراحی شده اند قرار می دهد و به این ترتیب دیگر از حملات آنلاین یا دسترسی غیرمجاز به کلید های خصوصی شما و هک شدن دارایی خبری نخواهد بود.

برندهای مختلفی اقدام به فراوری کیف پول های فیزیکی نموده اند مثل ترزور و لجر و کول والت و کیپ کی و ... که هرکدام بر اساس سیاست ها و استراتژی خود والت ها را طراحی نموده اند و قیمت های مختلفی دارند.

کیف پول سخت افزاری Hardware Wallet، نوع خاصی از کیف پول ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که کلید خصوصی شخصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می نماید و داتیس نتورک توصیه می نماید این نوع والت را برای ذخیره کریپتو های خود انتخاب کنید.

آنها امن تر از کیف پول کامپیوترهای شخصی و یا گوشی های هوشمند به حساب می آیند و اصولا علت این امر، عدم توانایی اتصال به اینترنت این دستگاه ها در هر نقطه است. این امکانات به مقدار قابل توجهی روزنه تهاجم گروه های سوء استفاده گر را کوچک می نماید و این بدان معناست که آنها قادر به مداخله کردن در دستگاه از راه دور نخواهند بود.

کلید های خصوصی اغلب در یک منطقه حفاظت شده از یک میکروکنترلر ذخیره می شوند و نمی توانند به راحتی از دستگاه جدا شوند.

از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟

خرید کیف پول یک فرایند حساس است زیرا شما قرار است دارایی های خود را در آن نگه داری کنید بنابراین ضروری است دقت کنید.

باید هنگام خرید به اعتبار و سابقه فروشگاه مورد نظر توجه کنید. نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب می تواند خیال شما را راحت تر کند.

اگر قصد خرید کیف پول سخت افزاری اصل و اورجینال را دارید، فروشگاه داتیس نتورک به شما تضمین سلامت و اصالت کالا می دهد، برای مشاهده انواع مختلف کیف پول سخت افزاری روی لینک [قیمت و خرید کیف پول سخت افزاری] کلیک کنید.

فروشگاه داتیس نتورک دارای نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب است و شما امکان خرید حضوری را نیز دارید.

نکات مهم قبل از خرید والت فیزیکی کریپتوکارنسی

هنگام خرید حتما نکات گفته شده را در مشخصات محصول آنالیز کنید.

1- برند سازنده کیف پول Hardware Wallet

اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید برند کیف پول است زیرا تولیید نماینده های مختلفی ادعا نموده اند که کیف پول فراوری می نمایند اما اینکه قابل اعتماد باشند و از نظر امنیت و اعتبار در سطح قابل قبولی باشند، اهمیت بسیاری دارد. منظور از برند این نیست که به نام و بزرگی فراوری نماینده توجه کنید! در واقع منظور ما این است شرکت فراوری نماینده در حوزه ساخت کیف پول سخت افزاری نام و رسم خوبی داشته باشد، مثلا Ledger کیف پول های قابل اعتمادی ساخته است [خرید لجر نانو اس].

2- فناوری ارتباطی و اتصال

بعضی کیف پول ها با کابل به سیستم و گوشی متصل می شوند و بعضی دیگر از روش های ارتباطی جدیدتر مثل بلوتوث پشتیبانی می نمایند. کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد در حالی که لجر نانو S فقط با کابل به سیستم متصل می گردد. در این راهنمای خرید توصیه می کنیم قبل از سفارش در مشخصات کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال به این نکته دقت کنید.

3- طراحی و ابعاد فیزیکی

کیف پول ها ابعاد فیزیکی و ظاهر متفاوتی با یکدیگر دارند مثلا بعضی از والت های سخت افزاری شرکت لجر روی بدنه خود نمایشگر موجودی و ارزها دارند اما مثلا لجر نانو اس به این شکل نیست و صرفا یک نمایشگر برای تنظیم دارد.

4- قیمت کیف پول سخت افزاری

در نهایت آخرین فاکتوری که باید درنظر بگیرید بحث قیمت است زیرا اکنون از بین کیف پول های موجود توانسته اید گزینه های مناسب خود را انتخاب کنید و وقت آن رسیده است که با در نظر گرفتن بودجه و قیمت رجحانن کیف پول فیزیکی و سرد را انتخاب کنید. هرچند گران بودن حتما علت بر رجحان نیست اما در این زمینه توصیه می کنیم خسیس نباشید زیرا شما قرار است سرمایه و دارایی خود را در این دستگاه نگه داری کنید.

5- رمزارزهای پشتیبانی شده

کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری با توجه به طراحی و ساختار فراوری شده از بسیاری از رمزارزها پشتیبانی می نمایند اما اگر کریپتو خاصی دارید که نگه داری آن در کیف پول سخت افزاری برایتان مهم است ضروری است قبل از خرید در سایت رسمی فراوری نماینده این موضوع را آنالیز کنید. به عنوان مثال اخیرا رمزارز شیبا بسیار مطرح شد و کاربران فراوانی از ما سوالاتی درباره پشتیبانی یا عدم پشتیبانی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس از Shiba Inu مطرح می کردند که پاسخ مثبت بود زیرا این توکن در شبکه اتریوم تعریف شده بود و لجر نانو اس هم از شبکه اتریوم و ERC20 پشتیبانی می کرد. پس نتیجه می گیریم حتما باید قبل از خرید کیف پول سخت افزاری آنالیز کنید که آیا این والت از رمزارز شما پشتیبانی می نماید یا خیر!

سخن پایانی

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید هر دستگاه الکترونیکی حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید زیرا در صورتی که بدون اگاهی خرید کنید ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می کردید.

رجحانن کیف پول های سخت افزاری

در این مقاله کوشش کردیم به شما فروشگاهی را معرفی کنیم که می توانید با خیال راحت والت های اورجینال و معتبر را از آن بخرید و نگرانی بابت اصالت کالا نداشته باشید.

انتخاب والت ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای آن ها باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر احتیاج به مشاوره داشتید می توانید با شماره 02165361915 ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1641

به "از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا کیف پول سخت افزاری بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید