آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود به جزئیات قابل توجهی در خصوص آیفون 17 اسلیم پرداخته است. بر اساس گفته های این افشاگر، اپل تصمیم گرفته ضخامت بدنه این گوشی را به طور قابل توجهی کاهش دهد و برای عملی کردن این خواسته، تصمیم گرفته آیفون 17 اسلیم را با فقط یک دوربین اصلی راهی بازار کند. در همین حال، انتظار می رود آیفون 17 دارای طراحی دوربین دوگانه و مدل های آیفون 17 پرو مجهز به سه دوربین اصلی باشند.

آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد

جزئیاتی درباره مشخصات این دوربین اصلی آیفون 17 اسلیم وجود ندارد، اما انتظار می رود بقیه مدل ها دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشد. کو بعلاوه می گوید آیفون 17 اسلیم همچنان از تیتانیوم ساخته خواهد شد، اما با درصد کمتری از تیتانیوم نسبت به قاب های فلزی کنونی مدل های پرو و پرو مکس.

بر اساس گفته های این افشاگر، باقی مشخصه های این گوشی از این قرار است:

  • مقدار صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • وضوح صفحه نمایش: تقریباً 2740 در 1260 پیکسل
  • پردازنده: تراشه A19
  • جزیره پویا مشابه مدل های فعلی آیفون
  • تراشه 5G داخلی اپل به جای کوالکام

گزارش شده است که اپل مدل آیفون پلاس را سال آینده متوقف خواهد نمود، به این معنی که ترکیب سری آیفون 17 شامل آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس خواهد بود. با این حال، طبق شایعه ای که دیروز منتشر شد، آیفون 17 اسلیم گران ترین مدل آیفون 17 با برچسب قیمت تقریبی 1299 دلار خواهد بود.

در خصوص اینکه چرا اپل میخواهد آیفون 17 پلاس را با آیفون 17 اسلیم نو جایگزین کند، مینگ-چی کو نوشته:مدل پلاس در حال حاضر تنها حدود 5 تا 10 درصد فروش آیفون ها را پوشش می دهد و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد.

لازم به ذکر است حدود 14 ماه تا معرفی سری آیفون 17 فاصله داریم و تا آن موقع ممکن است چیزهای زیادی تغییر پیدا کند. در نتیجه با در نظر گرفتن این نکته، شاید اپل در نهایت تصمیم بگیرد آیفون 17 اسلیم را کنار بگذارد اما روی هم رفته به نظر می رسد به احتمال زیاد این گوشی قرار است به دست کاربران برسد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1403 بروزرسانی: 4 مرداد 1403 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2045

به "آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید