پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 16

به گزارش وبلاگ علیکایی، فردا اپل بالاخره از گوشی های سری آیفون 16 رونمایی می نماید و در این مراسم قرار است ایرپاد 4، اپل واچ سری 10، اپل واچ SE 3 و اپل واچ اولترا 3 هم رونمایی شوند. مثل همواره، می توانید این مراسم را از سایت و پیج اینستاگرام خبرنگاران و کانال یوتیوب خبرنگاران دیدن کنید که از ساعت 20:00 روز دوشنبه 19 شهریور شروع می گردد.

پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 16

طی ماه های گذشته، اطلاعات زیادی در خصوص گوشی های سری آیفون 16 فاش شده است. سال جاری قرار است هر 4 مدل آیفون دکمه تازه کپچر را دریافت نمایند که برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می گردد. ضمناً مدل های استاندارد مانند مدل های پرو نسل قبلی، به دکمه اکشن مجهز می شوند. اما مدل های استاندارد به غیر از عمودی شدن دوربین های اصلی، قرار نیست با تغییرات زیادی روبرو شوند.

از سوی دیگر باید به افزایش میزان نمایشگر مدل های پرو آیفون 16 اشاره کنیم و ضمناً این دو مدل با دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد. سال جاری تمام مدل های آیفون 16 با چیپست A18 به دست کاربران می رسند ولی ظاهرا پردازنده گرافیکی مدل های پرو اندکی قوی تر خواهد بود. در کل مدل های پرو هم قرار نیست تغییرات گسترده ای دریافت نمایند و گفته می گردد سال جاری اپل بیش از هرچیزی روی قابلیت های هوش مصنوعی تمرکز نموده است.

در خصوص مدل های تازه اپل واچ هم شایعات از این قرار است که مثل همواره با تغییرات بسیار جزئی معرفی می شوند. در این میان احتمال بهره گیری اپل واچ SE 3 از قاب پلاستیکی وجود دارد.

از دیگر محصولاتی که در کنار آیفون 16 معرفی می گردد، نسل تازه ایرپاد موسوم به ایرپاد 4 است که سال جاری اپل دو مدل ایرپاد 4 رونمایی می نماید و هر دو دارای طراحی تازهی هستند.

برای تماشای پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی های آیفون 16 که به میزبانی و اجرای علیرضا افشار و با حضور شهروز چرکچی و پارسا مقدم برگزار می گردد، می توانید به همین صفحه و بعلاوه به اینستاگرام خبرنگاران مگ و کانال یوتیوب خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1403 بروزرسانی: 18 شهریور 1403 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2052

به "پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم رونمایی از آیفون 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید