آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهرماه 1401

به گزارش وبلاگ علیکایی، یکی از بزرگترین آزمون های استخدامی سال 1401 در پیش است. آنچنان که مسئولان سازمان تامین اجتماعی عنوان نموده اند در مهر ماه امسال قرار است یک آزمون استخدامی گسترده برای به تامین بخش بزرگی از نیروی انسانی مورد احتیاج سازمان تامین اجتماعی برگزار گردد. طبق اعلام این سازمان، به وسیله این آزمون نهایتا 3376 نفر نیروی کار نو به استخدام پیمانی این سازمان در خواهند آمد. بعلاوه این سازمان یک برنامه استخدام شرکتی هم در دستور کار دارد.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهرماه 1401

سبد استخدامی تامین اجتماعی در سال 1401

سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد ملی پرمخاطب اغلب با کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می نماید. برای همین این سازمان همواره یکی از متقاضی های جذب نیروی انسانی در بازار کار به شمار می آید. سازمان تامین اجتماعی امسال هم برنامه دارد تا بیش از 3000 نیروی کار را به صورت پیمانی استخدام کند.

این نیروها در دو بخش خدمات بیمه ای و خدمات درمانی این سازمان مشغول به فعالیت می شوند. آنچنان که در برنامه استخدامی امسال تعیین شده است از مجموع 3376 استخدامی سال تازه قرار است 1145 نفر در واحدهای بیمه ای مشغول به کار شوند و 2231 نفر هم در واحد های درمانی.

زمان بندی استخدام در تامین اجتماعی

برگزاری آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی به مهر امسال موکول شده است.

این آزمون مانند بسیاری دیگر از آزمون های استخدامی دولتی به وسیله سازمان سنجش برگزار خواهد شد و نظر به گستردگی آن در سراسر کشور آزمون در روز آدینه 15 مهر ماه جاری در همه مراکز استان کشور و برای استخدام پیمانی نیروهای تازه سازمان تامین اجتماعی، برگزار می گردد.

برگزاری هم زمان آزمون استخدام پیمانی و کار و تامین

شرکت کار و تامین که یکی از زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی است نیز پیش تر فراخوانی برای استخدام نیروی کار منتشر نموده بود. آنچنان که مسئولان سازمان تامین اجتماعی برنامه ریزی نموده اند، قرار است آزمون استخدام پیمانی نیروهای سازمان تامین اجتماعی و آزمون استخدامی شرکت کار و تامین به صورت هم زمان در روز آدینه 15 مهر ماه 1401 برگزار گردد.

شرکت کار و تامین نیز پیش تر اعلام نموده بود که در جریان آزمون استخدامی سال 1401 میخواهد 11290 نفر را استخدام کند که از این تعداد، 258 نفر در واحدهای بیمه ای و 862 نفر هم در واحدهای درمانی قرار است مشغول به فعالیت شوند.

به این ترتیب با برگزاری این دو آزمون امسال تامین اجتماعی 4496 نفر را نهایتا در قالب استخدام های پیمانی و شرکتی به خدمت خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هم زمان با انتشار این فراخوان استخدامی، دفترچه شرکت در آزمون را هم منتشر نموده است. درگاه ثبت نام برای آزمون استخدام پیمانی از از روز دوشنبه 1401/5/31 در دسترس کاربران قرر دارد.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی بعلاوه متذکر شده که:

آگهی های استخدام را در خبرنگاران ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1852

به "آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مهرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید