یخچال (پایین فریزر) ال جی با کارایی انرژی بالا و هوشمندی سازگار با محیط زیست در IFA 2022

به گزارش وبلاگ علیکایی، یخچال نو ال جی با فناوری حفظ و ارتقا تازگی مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، بازار اروپا را شگفت زده خواهد نمود.

یخچال (پایین فریزر) ال جی با کارایی انرژی بالا و هوشمندی سازگار با محیط زیست در IFA 2022

ال جی الکترونیکس (ال جی) در نمایشگاه IFA 2022 از نوترین یخچال (فریزر پایین) خود در بازار اروپا رونمایی خواهد نمود. این مدل نو با کمپرسور اینورتر خطی ال جی (LGs energy-saving Inverter Linear CompressorTM) ، محفظه داخلی ارتقا یافته، فناوری حفظ تازگی مواد غذایی این شرکت و قابلیت­های LinearCooling TM و DoorCooling+TM ، آشپزخانه ای پایدارتر و سازگار با محیط زیست را برای کاربران فراهم می­کند.

یخچالِ فریزر پایین ال جی دارای رتبه انرژی A است که بالاترین رتبه ممکن بر اساس سیستم استانداردهای انرژی کمیسیون اروپا است1. برای کسب رتبه A، ال جی نه تنها ساختار کندانسور و مبدل حرارتی یخچال را بهینه سازی نموده است، بلکه جهت جریان هوا را نیز بهبود بخشیده تا به طور کارآمدتر و به صورت یکنواخت، هوای سرد را در سراسر یخچال پخش کند.

یخچال نو ال جی به کمپرسور اینورتر خطی بسیار کارآمد و بادوام نیز مجهز شده است. به لطف این کمپرسور ، یخچال ال جی در مقایسه با سایر مدل های یخچال های این شرکت با رتبه انرژی A حدود 10 درصد مصرف انرژی سالانه کمتری دارد - این امر به مصرف نمایندگان یاری می نماید تا میزان مصرف انرژی خانگی خود را کاهش دهند و در هزینه های برق نیز صرفه جویی نمایند2.

بعلاوه، این یخچال نو با فناوری های حفظ و ارتقا تازگی مواد غذایی ال جی (LinearCooling) و (DoorCooling+) عرضه می گردد. LinearCooling تغییرات دما را کاهش می دهد3، که به تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی تر یاری می نماید. این در حالی است که DoorCooling+ هوای سرد را از بالای محفظه یخچال به قسمت هایی مانند قفسه­های درب یخچال راهنمایی می نماید.

برای تجربه کاربری آسان، یخچالِ فریزر پایین نو ال­جی را می توان از راه دور و به وسیله اپلیکیشن هوشمند LG ThinQ کنترل کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تنظیمات و شرایط عملکرد یخچال را به راحتی و حتی زمانی که خانه نیستند، کنترل و مدیریت نمایند.

این یخچال بعلاوه دارای قفسه تاشو 2 مرحله ای و قفسه مخصوص نوشیدنی است؛ قفسه تاشو می تواند هر زمان که احتیاج باشد تا گردد تا اقلام بزرگ تر را در خود جای دهد، قفسه دوم هم می تواند تا پنج شیشه نوشیدنی را به طور همزمان در خود جای دهد. علاوه بر این، مدل نو مجهز به پوشش Metal Fresh™ در فضای داخلی خود است.

لیو جائه چئول، مدیر شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس می گوید: یخچال(فریزر پایین) نو از فناوری های پیشرفته ال جی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی بهره می برد و در عین حال بهره وری انرژی فوق العاده و مجموعه ای از ویژگی های کاربرپسند را ارائه می نماید. یخچال نو ما که با هدف پایداری بیشتر، سازگاری با محیط زیست و برای ارائه تجربه بهتر از آشپزخانه طراحی شده است، عملکرد، راحتی و زیبایی مورداحتیاج را ارائه می دهد.

بازدیدنمایندگان از غرفه ال جی (سالن 18، برلین) درنمایشگاه IFA 2022 که از 2 تا 6 سپتامبر برگزار می گردد، این فرصت را خواهند داشت که یخچال (فریزر پایین) خیره نماینده با رنگ مشکی را همراه با دیگر نوآوری های ال­جی برای زندگی بهتر از نزدیک مشاهده نمایند.

***

1) کمیسیون اروپا استانداردهای رتبه بندی انرژی لوازم خانگی خود را در مارس 2021 بازنگری کرد. به طوری که سیستم رتبه بندی برچسب انرژی نو با رتبه بندی های A تا G به جای مقیاس قبلی A+++ تا D معرفی گردید.

2) بر اساس نتایج آزمایش مصرف انرژی تبرید مطابق با استاندارد آزمایش IEC 62552 مصرف انرژی سالانه یخچال ِفریزر پایین نو ال جی 99 کیلووات ساعت است، در حالی که مصرف انرژی سالانه مدل فریزر پایین معمولی ال جی 110 کیلووات است.

3) بر اساس نتایج آزمایش UL با استفاده از روش تست داخلی ال جی، میانگین نوسان دمای پیک به پیک در محفظه مواد غذایی تازه بین مدل های یخچالِ فریزر پایین LG GBB72NSDFN (±0.5C°) خالی و در دمای معمولی مقایسه شد. نتایج ممکن است در استفاده واقعی متفاوت باشد.

4) بر اساس نتایج آزمایش UL با استفاده از روش تست داخلی ال جی که زمان مورد احتیاج برای Bok Choy ذخیره شده در محفظه مواد غذایی تازه یخچال ال جی مدل GBB72NSDFN را میزان گیری می نماید تا وزن آن به میزان پنج درصد کاهش یابد. نتایج ممکن است در استفاده واقعی متفاوت باشد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1851

به "یخچال (پایین فریزر) ال جی با کارایی انرژی بالا و هوشمندی سازگار با محیط زیست در IFA 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال (پایین فریزر) ال جی با کارایی انرژی بالا و هوشمندی سازگار با محیط زیست در IFA 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید