گوشی های سری ریلمی 9 به علت کمبود تراشه سال 2022 عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ علیکایی، ریلمی در سال 2018 از گوشی های سری ریلمی 1 و 2 رونمایی کرد و در سال 2019 نوبت به سری ریلمی 3 و 5 رسید و سال گذشته هم گوشی های سری ریلمی 6 و 7 معرفی شدند. با توجه به اینکه چند ماه قبل سری ریلمی 8 از راه رسید، بسیاری فکر می کردند که مطابق معمول در امسال شاهد معرفی سری ریلمی 9 هم خواهیم بود.

گوشی های سری ریلمی 9 به علت کمبود تراشه سال 2022 عرضه می شوند

اما به گفته سخنگوی این شرکت، سال جاری گوشی های ریلمی 9 به علت کمبود جهانی تراشه معرفی نمی شوند. ظاهرا این شرکت با وجود کوشش های زیاد برای حل این مشکل، تنها توانسته تامین تراشه های این گوشی ها را برای سال 2022 قطعی کند. البته در این میان شرکت ریلمی باقی گوشی های برنامه ریزی شده برای 2021 را عرضه خواهد نمود.

این گوشی های ریلمی با وجود قیمت پایین، از امکانات مجذوب کنندهی بهره می برند و عدم عرضه سری ریلمی 9 منجر به کاهش حق انتخاب کاربران در این بازار می گردد. اما خوشبختانه به لطف وجود گوشی هایی مانند سری ریلمی 8، خانواده ردمی نوت و گوشی های گلکسی A و گلکسی M سامسونگ، کاربران برای خرید گوشی های ارزان مجذوب کننده به گزینه های متعددی دسترسی دارند.

ریلمی تنها شرکتی نیست که به علت کمبود جهانی تراشه با مشکل روبرو شده و در این زمینه مثلا می توانیم به سامسونگ اشاره کنیم که به همین علت، عرضه گلکسی S21 فن ادیشن را ماه ها به تعویق انداخته است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1519

به "گوشی های سری ریلمی 9 به علت کمبود تراشه سال 2022 عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری ریلمی 9 به علت کمبود تراشه سال 2022 عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید