چطور ارزان سفر کنیم؟ ، داشتن این وسایل در سفر سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، برای مسافرانی که می خواهند ارزان سفر نمایند و باید حواسشان به هزینه ها باشد مهم است که در محدوده بودجه ای که در نظر گرفته اند خرج نمایند، پیشنهادات به صرفه برای سفر پیدا نمایند و غیره. این افراد همچنین می توانند با تدبیر وسایلی را با خود ببرند که سبب صرفه جویی در هزینه ها در سفر خواهد شد. موارد زیر از جمله مواردی است که به این دست از مسافران در کم کردن هزینه ها یاری خواهد نمود:

چطور ارزان سفر کنیم؟ ، داشتن این وسایل در سفر سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

بطری های کوچک مسافرتی

خرید وسایل بهداشتی مثل شامپو و نرم نماینده در سایز های کوچک معمولا به علت قیمت بالایشان به صرفه نیستند. روش منطقی تر خرید بطری هایی است که خودتان بتوانبد هر بار قبل از سفر با مواد شوینده دلخواهتان پر کنید.

ضد آفتاب

اگر قصد سفر به کشوری را دارید که استفاده از ضدآفتاب در آن جا لازم است، احتمال اینکه قیمت آن در کشور مقصدتان و مکان های توریستی اش گران باشد بسیار زیاد است. سعی کنید حتما ضد آفتاب تان را همراه خود ببرید. اگر به ضد آفتاب جامد دسترسی دارید، سعی کنید آن را بخرید زیرا بردن آن به هواپیما آسان تر است و احتمال ریختن آن بر روی وسایلتان نیز وجود ندارد.

ترازوی خبرنگاران

معمولا داشتن اضافه بار استرسی است که اغلب مسافران دارند و وزن کردن خبرنگاران ها در فرودگاه هم دردسر است و هم اینکه هر بار باید هزینه ای را برای وزن کردن بپردازید. با همراه داشتن یکی از این ترازو های دستی هم در هزینه صرفه جویی می کنید و هم اعصابتان آرام خواهد بود.

خوراکی ها

اغلب هواپیمایی ها و فرودگاه ها مواد غذایی را بسیار گران تر از آنچه در سوپر ها است حساب می نمایند. شما می توانید ار قبل چیپس، شکلات و هر آنچه که می خواهید همراه داشته باشید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. حتی می توانید از گزینه های سالم تر مانند آجیل بهره ببرید.

چسب برزنتی

چسب برزنتی همانند چاقو های چند کاره بسیار کاربردی هستند با این تفاوت که این چسب ها را می توانید همراه خود به هواپیما نیز ببرید. اگر خبرنگارانتان شکست و یا هر گونه آسیبی دید می توانید از این چسب برای تعمیر موقت آن بهره ببرید. زیرا خرید خبرنگاران جدید در سفر می تواند هزینه زیادی باشد که پیش بینی نشده است.

از این چسب ها می توانید برای برداشتن کرک از روی لباس ها، چسباندن طلا و یا پول به زیر تخت در هتل هایی که گاو صندوق ندارند و کارهای دیگر انجام داد.

کتاب های الکترونیکی

در این که اغلب افراد کتاب معمولی را به این گونه ترجیح می دهند شکی نیست. اما این دستگاه ها بسیار سبک تر از یک جلد کتاب هستند و به شما در سفر قابلیت دسترسی به کتابخانه ای مملو از انتخاب های گوناگون را می دهند. در نتیجه حتی اگر در حالت عادی آن ها را دوست ندارید، در سفر حتما از آن ها بهره ببرید.

بطری خالی آب

همانطور که راجع به خوراکی های فرودگاه گفتیم، این قضیه راجع به آب نیز صدق می کنید. همواره یک بطری خالی همراه داشته باشید که پس از رد شدن از قسمت بازرسی بتوانید ان را در آبخوری ها پر کنید.

منبع:smarttravel.com

منبع: چمدان
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 335

به "چطور ارزان سفر کنیم؟ ، داشتن این وسایل در سفر سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور ارزان سفر کنیم؟ ، داشتن این وسایل در سفر سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید