تور استرالیا: نگاه امیدوارانه Virtuoso به بازارهای استرالیا و آسیا

به گزارش وبلاگ علیکایی، شبکه جهانی گردشگری لوکس، ویرچوزو (Virtuoso)، امروز دو خبر مهم در مورد تیم APAC خود بیان کرد: پشتیبانی های بیشتر از پایگاه APAC در استرالیا و توسعه بیشتر آن در بازارهای آسیایی.

تور استرالیا: نگاه امیدوارانه Virtuoso به بازارهای استرالیا و آسیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

ایوان پیرس و کریستینا مگنی، به پاس موفقیت هایی که در زمینه رشد شبکه ویرچوزو به دست آوردند و نیز به خاطر قدردانی به خاطر نقش تاثیرگذاری که در سه سال گذشته در این شبکه ایفا کردند، به عنوان مدیران منطقه ای این شبکه منصوب شدند.

ایوان به عنوان مدیر منطقه ای بخش آسیا به سنگاپور خواهد رفت تا تیم آسیا را در جهت توسعه در بازارهای چین، سنگاپور، تایوان، کره جنوبی و ژاپن رهبری کند.

کریستینا به عنوان مدیر منطقه ای استرالیا و نیوزیلند در سیدنی باقی خواهد ماند تا همچنان به موفقیت و رشد این شبکه یاری کند.

مایکل لندرگان، مدیر عامل Virtuoso APAC در خصوص این تغییرات گفت:

ویرچوزو، شاهد عملکرد قدرتمندانه اعضای خود در منطقه آسیا - اقیانوسیه در 5 سال گذشته بوده است و خود را موظف می داند که سرمایه گذاری های بیشتری را روی منابع موجود در این بازار انجام دهد.

برای حصول اطمینان از این که برنامه های ویرچوزو بتوانند مزایای رقابتی بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند، تیم محلی همکاری تنگاتنگی با اعضای شبکه داشت.

در سال 2017، شاهد رشدی بیشتر از 20 درصد در شبکه منطقه ای خود بودیم که بخش بزرگی از آن مدیون پیشرفت کاری اعضای فعلی شبکه است که به وسیله توسعه، یادگیری و بهره وری حاصل شده است.

ایوان و کریستینا در کسب این نتایج نقش مهمی ایفا کردند و ارتقای آن ها در سِمت مدیران منطقه ای، تضمین کننده توسعه بیشتر ویرچوزو در سال 2019 خواهد بود.

آسیا، بازار جدیدی با پتانسیل نامحدود برای ویرچوزو است و ایوان می تواند ما را در توسعه بیشتر در آن با تمرکز بر توسعه اعضای فعلی و توسعه هدفمند بازار پیچیده چین، رهبری کند.

کریستینا، مدیریت برنامه های اعضای ما در استرالیا و نیوزیلند را همچنان به عهده خواهد داشت و ما امیدواریم که رشد عملکردی قابل توجهی را در منظره دفاعی و رقابتی خود در این منطقه ببینیم.

بخش آسیا - اقیانوسیه ویرچوزو، به عنوان یک تیم، پذیرای چالش ها و فرصت های پیش رو خواهد بود تا همچنان جایگاه خود را به عنوان برترین تیم در این صنعت حفظ کنیم.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1681

به "تور استرالیا: نگاه امیدوارانه Virtuoso به بازارهای استرالیا و آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: نگاه امیدوارانه Virtuoso به بازارهای استرالیا و آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید