موسوی: بازی برابر عربستان برای ما مهم است

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی سه شنبه شب 28 دی ماه با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان شروع شد.

موسوی: بازی برابر عربستان برای ما مهم است

ایران در این رویداد در گروه دوم با تیم های عربستان، استرالیا و هند همگروه است. شاگردان مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی دیشب در اولین مسابقه خود برابر تیم استرالیا قرار گرفتندو توانستند با اختلاف 22 گل و با نتیجه 32 بر 10 با اقتدار پیروز این میدان شوند.

سید مهدی موسوی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در خاتمه این بازی در مصاحبه با مهر، گفت: بازی با استرالیا برای ما مهم بود. البته به نظر من تمام بازی ها از اهمیت خاصی برخوردار است و در این بازی روی تاکتیک های تیمی کار کردیم.

وی اضافه نمود: بچه ها باید در اولین بازی خود را محک می زدند. درست است که تیم استرالیا تیم ضعیفی بود اما ما برای جهانی شدن احتیاج به همه امتیازات خود داریم.

هندبالیست کشورمان اظهار داشت: بازی امروز ما برابر هند است و بازی بعدی فردا مقابل عربستان. این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

این همت کادر فنی و بچه ها را می طلبد که با جان و دل بازی می نمایند تا بتوانیم به هدفمان که همان راهیابی به مسابقات جهانی است برسیم. باید در اینجا از زحمات کادر فنی و بچه ها در این مدت تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

به گزارش خبرنگاران، بیستمن دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان - سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1726

به "موسوی: بازی برابر عربستان برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: بازی برابر عربستان برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید