مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

به گزارش وبلاگ علیکایی، IT City در طبقه پنجم قرار گرفته و بزرگترین فروشگاه محصولات IT در پنتیپ پلازا است. در این فروشگاه جدیدترین تجهیزات کامپیوتری به نمایش گذاشته شده و به فروش می رسند. به طور خوشایندی این فروشگاه مرتب تر و منظم تر از بخش های دیگر مال است. بعضی از کارکنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند و آماده اند تا جزئیات محصولات را به شما بگویند. بنابراین اگر می خواهید در تور بانکوک یک وسیله کامپیوتری تهیه کنید و اطلاعات خاصی در موردش نیاز داشتید این فروشگاه گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

برای جمع بندی می توان گفت که اگر در تور بانکوک به دنبال خرید لوازم کامپیوتری هستید پنتیپ پلازا حتمی ترین انتخاب تان باید باشد. مخصوصا اگر بودجه کمی برای آن در نظر گرفته اید. حتی برای دیدن و تجربه این مال هم که شده، بهتر است وقتی از تور تایلند خود را به گشت و گذار در میان غرفه های براق و نورانی مجتمع و محصولات کامپیوتری متنوعی که از کف تا سقف چیده شده اند اختصاص دهید.

رفتن به بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا در تور تایلند می تواند کمی دلهره آور باشد، وقتی به این فکر کنید که کجا باید بروید و به چه کسی اعتماد کنید. بدون شک تعداد زیادی فروشگاه قابل اعتماد در این مجتمع وجود دارند، چرا که خیلی غیر معمول نیست که یک تایلندی مضطرب را ببینید که کامپیوترش را زیر بغلش زده و به سراغ یکی از کامپیوترشناس های خبره در داخل مغازه ها می رود. برای بسیاری از مسافران تور بانکوک مشکل آنجا است که در بازار کامپیوتر پانتیپ پلازا، کالاهای تقلبی در کنار کالاهای اصلی به راحتی فروخته می شوند. ولی به یاد داشته باشید که این مرکز خرید برای بیشتر از 20 سال در حال فعالیت بوده است و اکثر فروشنده ها به هیچ عنوان سعی نمی کنند سر کسی کلاه بگذارند. با این که دیدن کالاهای تقلبی و کپی معمول است، تقریبا در همه موارد فروشنده هم کپی و هم اصل کالا را به مشتری نشان می دهد و در آخر تصمیم با مشتری است. نکته اصلی خرید در این بازار کامپیوتر، وقت گذاشتن و مقایسه قیمت ها است.

منبع مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1629

به "مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید