مزیت انتخاب فر و هود و اجاق گاز از یک برند خاص

به گزارش وبلاگ علیکایی، انتخاب لوازم خانگی می تواند یکی از هیجان انگیز ترین کار های جهان باشد. وقتی در میان مدل های متنوع گم می شوید، انتخاب از میان طراحی ها و کیفیت های مختلف سخت می گردد؛ به خصوص هنگامی که فروشندگان به تعریف و تمجید از برند های مختلف می پردازند.

مزیت انتخاب فر و هود و اجاق گاز از یک برند خاص

اگر بخواهید برای یک آشپزخانه کوچک با بودجه ای محدود خرید کنید، انتخاب سخت تر هم می گردد. در این هنگام لوازم خانگی توکار آشپزخانه به یاری شما می آیند. در واقع، این محصولات می توانند بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک باشند. حال فرض کنید تمام لوازم خانگی از یک برند خاص انتخاب شوند که در این صورت زیبایی آشپزخانه دو برابر می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتردر این زمینه، با ما همراه باشید.

لوازم خانگی توکار آشپزخانه

منظور از لوازم و تجهیزات توکار، وسایلی هستند که با استفاده از پیچ و مهره در داخل کابینت یا دیوار نصب می شوند. از این تجهیزات می توان به فر، هود، سینک ظرفشویی و اجاق گاز اشاره نمود. استفاده از این تجهیزات مزیت های زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

استفاده بهینه از فضا

بهره مندی از فضای بیشتر در آشپزخانه یکی از دغدغه های همیشگی افراد است. در چیدمان فضا های کوچک، بهره گیری از لوازم خانگی توکار آشپزخانه سبب اشغال فضای کمتر و بزرگ جلوه دادن فضای آشپزخانه می گردد.

نظافت سریع تر

کمبود زمان یکی از بزرگ ترین چالش های مردم جهان در طول زمان بوده است. به منظور سهولت در امر نظافت و صرفه جویی در زمان می توان از لوازم خانگی توکار آشپزخانه استفاده کرد. برای مثال: سینک ظرفشویی و فضای اطراف آن همیشه در معرض رطوبت قرار گرفته است. بنابراین خرابی صفحه کابینت امری طبیعی محسوب می گردد. نکته قابل توجه این است که در مدل توکار، سینک ظرفشویی در داخل صفحه کابینت نصب می گردد و از آب ریزی بیشتر جلوگیری می نماید.

کارایی بهتر و قیمت مناسب تر

به دلیل طراحی مدرن این تجهیزات، تنوع بالایی در طراحی های آن ها وجود دارد. بعلاوه به دلیل استفاده از مواد کمتر در ساخت آن ها، از قیمت کمتری هم برخوردار هستند. از این رو می توان با قیمت کمتر، کارایی و عملکرد خوبی را دریافت کرد.

انواع لوازم خانگی توکار آشپزخانه

فر توکار

این روز ها کمتر آشپزخانه ای پیدا می گردد که در آن فر وجود نداشته باشد. فر توکار با توجه به سلیقه های مختلف خریداران و مصرف نمایندگان، در طرح ها و انواع مختلف به بازار عرضه می گردد. استفاده از این محصول به گونه ای زیاد شده که فراوری مدل توکار به مقدار مدل روکار هم افزایش یافته است. این فر ها همچون فر های روکار و برقی کار می نمایند و قابلیت های یکسانی دارند.

اجاق گاز

لوازم خانگی توکار آشپزخانه از جمله اجاق های گاز، در تنوع بالای جنس و مدل فراوری می شوند. برای مثال: اجاق های گاز رو میزی در جنس های شیشه ای، سرامیکی و گاز صفحه استیل فراوری می شوند. در گذشته بسیاری از افراد فقط از شعله های اجاق استفاده می کردند و فضای پایین آن عملا بدون استفاده بود. در این لحظه بود که ایده طراحی و فراوری اجاق گاز توکار به فکر طراحان رسید. امروزه می توان تعداد شعله های اجاق را از تعداد اجاق گاز پنج شعله و کمتر نصب کرد.

هود

هود های مخفی از موتور قوی تری نسبت به هود های زیر کابینتی بهره می برند. هود مخفی یکی دیگر از لوازم خانگی توکار آشپزخانه است که با اشغال فضای بسیار کم، می تواند کارایی و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی به دلیل کاربرد فراوانی که در آشپزخانه دارد، جزو تجهیزات مهمی است که در هنگام چیدمان و دکوراسیون فضای داخلی منازل اولویت بالایی دارد. این محصول به صورت توکار نیز فراوری می گردد که با توجه به ماهیت آن، به گونه ای طراحی شده است که امکان بیشترین استفاده از سینک را برای افراد ایجاد می نماید. سینک توکار شیشه ای و سینک استیل از محبوب ترین انواع سینک ظرفشویی توکار به شمار می روند.

مزایای انتخاب لوازم آشپزخانه از یک برند خاص

امروزه شرکت ها و کارخانه های بسیاری در جهان وجود دارند که در زمینه فراوری انواع مختلف لوازم خانگی فعالیت می نمایند. این شرکت ها با رعایت استاندارد های جهانی کوشش نمی نمایند تا محصولات با کیفیت و مدرن فراوری نمایند. در حال حاضر لوازم خانگی توکار آشپزخانه به یکی از محبوب ترین لوزم خانگی تبدیل شده اند.

بدون شک تا کنون آشپزخانه هایی را دیده اید که تمام لوازم آن ها از یک برند خاص تهیه شده اند. این گونه انتخاب ها می توانند مزایایی را به همراه داشته باشند که موجب بهره وری بهتر از لوازم خریداری شده می شوند.

خرید از یک برند می تواند در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه موثر باشد

بسیاری از افراد هنگام خرید و چیدمان فضای آشپزخانه به دلایل مختلفی لوازم خود را از برند های مختلف تهیه می نمایند. متاسفانه ممکن است در زمان خرید رنگ مورد نظر را از یک برند دیگر پیدا ننمایند. برای مثال: شخصی رنگ سیلور را برای تجهیزات آشپزخانه خود در نظر گرفته است، اما در زمان خرید متوجه می گردد که رنگ سیلور یخچال از یک برند و اجاق گاز از یک برند دیگر با یکدیگر متفاوت هستند.

اینجاست که اهمیت خرید از یک برند تعیین می گردد. در واقع، اگر لوازم خانگی توکار آشپزخانه یا لوازم دیگر را از یک برند خاص تهیه کنید، این اتفاق نمی افتد. دلیل این است که برند مورد نظر از یک کد رنگی تعیین برای فراوری محصولات خود استفاده می نماید.

اطمینان از کیفیت و کارایی کالا ها

اگر شما محصولی از یک برند تهیه و از آن استفاده نموده یا تعریف آن را از اطرافیان خود شنیده باشید یا زمانی که از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نموده اید، پس می توانید با اطمینان، دیگر کالا های این برند را نیز تهیه کنید. وقتی یک برند از استاندارد هایی پیروی و کالا های خود را بر اساس آن ها فراوری می نماید، می توان به معتبر بودن برند اعتماد کرد. بعلاوه می توانید از اصل بودن کالا مطمئن شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهره مندی از گارانتی

بسیاری از شرکت ها برای کالا های خود گارانتی قرار نمی دهند، در صورتی که لوازم خانگی توکار آشپزخانه یا سایر تجهیزات باید از گارانتی برخوردار باشند؛ زیرا هزینه خرید آن ها بالا است و باید تا مدت زمان طولانی کار نمایند. بنابراین می توانید با تهیه از یک برند خاص از گارانتی هم بهره مند شوید. فر و هود و اجاق گاز و سینک تورینوپلاس با کیفیت ایرانی ازجمله این محصولات است.

تجربه خریدی مطمئن و با کیفیت از تورینوپلاس

شرکت تورینوپلاس به عنوان پیشگام در زمینه فراوری لوازم خانگی توکار آشپزخانه و سایر لوازم فعالیت می نماید. این شرکت یکی از معتبر ترین و مهم ترین فراوری نمایندگان لوازم خانگی ایرانی است. تورینوپلاس با کوشش در راستای بهبود کیفیت فراوریات، افتخار رویکرد خود کفایی ملی و رونق فراوری را اتخاذ کرد و به یکی از بهترین های ایرانی تبدیل شد. بهره گیری از متخصصین و کارشناسان با تجربه و کادر حرفه ای موجب شده است تا کیفیت فراوریات، روندی صعودی را پیش بگیرند.

با خرید از این مجموعه دیگر نگران خرابی زودهنگام و هزینه تعمیر را نخواهید داشت. بعلاوه این شرکت خدمات پیش و پس از فروش مختلفی ازجمله ضمانت بازگشت کالا، پرداخت در محل و به صورت حضوری، ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بهترین قیمت را ارائه می دهد. بعلاوه می توانید به منظور دریافت مشاوره از کارشناسان به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته تماس بگیرید.

مشاوره رایگان قبل از خرید 02165274816 | 02165274817 | 09120068602

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 آبان 1401 بروزرسانی: 29 آبان 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1893

به "مزیت انتخاب فر و هود و اجاق گاز از یک برند خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت انتخاب فر و هود و اجاق گاز از یک برند خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید