لقب جالب گوینده استادیوم خانگی پورتو برای مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ علیکایی، گوینده استادیوم خانگی پورتو پیش از آغاز بازی این تیم مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی را با کلمه جدیدی معرفی کرد.

لقب جالب گوینده استادیوم خانگی پورتو برای مهدی طارمی

در حساس ترین ملاقات از هفته سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم های پورتو و اسپورتینگ لیسبون برگزار کننده ال کلاسیکو این کشور بودند. این مسابقه حساس انتها با رجحان قاطع 3 بر صفر به سود پورتو پایان یافت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و زمینه ساز گلزنی پورتو به حریف سنتی شد. طارمی در دقیقه 42 با فرار از پشت مدافع اسپورتینگ، پاسی را برای اوانیلسون فرستاد و این مهاجم برزیلی هم گل اول را به ثمر رساند.

البته طارمی در این صحنه دچار آسیب دیدگی شد و در نیمه دوم به خاطر همین آسیب دیدگی، زمین را ترک کرد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

این مسابقه برای مهاجم ایرانی پورتو حساسیت خاصی هم داشت چرا که به واسطه درگیری های رسانه ای از فصل گذشته و انتشار مقاله ای علیه طارمی در سایت باشگاه اسپورتینگ، اختلافات و چالش ها به اوج خود رسیده بود.

طارمی که از سوی یکی از طرفداران قدیمی و متعصب اسپورتینگ با عناوینی، چون جاعل، افسونگر مار و… روبرو شده بود، همان سال گذشته با نشان دادن علامت هیس و کسب عنوان قهرمانی با پورتو پاسخ باشگاه اسپورتینگ و طرفدارانش را داد، اما این شرایط به فصل تازه هم کشیده شده است.

یکی از اتفاقات جالب بازی شب گذشته، کاری بود که گوینده استادیوم هنگام معرفی ترکیب اصلی پورتو انجام داد. طبق اعلام روزنامه رکورد این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به طرفداران حاضر در استادیوم، این مهاجم را کابوس آنها یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.

در واقع این نوع خطاب قرار دادن طارمی در ادامه جنجال هایی است که از سال گذشته بین طارمی - اسپورتینگ آغاز شد و باشگاه پورتو هم از هیچ فرصتی برای حمایت از مهاجم ایرانی خود دریغ نکرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1850

به "لقب جالب گوینده استادیوم خانگی پورتو برای مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لقب جالب گوینده استادیوم خانگی پورتو برای مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید