فدراسیون در انتظار فهرست اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ علیکایی، در شرایطی که تیم ملی، کمتر از 50 روز دیگر راهی اتریش خواهد شد، هنوز سرمربی تیم ملی، لیستی به فدراسیون فوتبال ارائه نکرده است.

فدراسیون در انتظار فهرست اسکوچیچ

فیفادی بعدی از 28 شهریورماه شروع خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم ملی، اول و پنجم مهرماه دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال برگزار خواهد نمود. ملاقات هایی که البته هنوز قطعی نشده و فدراسیون فوتبال منتظر پاسخ همتای اروگوئه ای اش.

با توجه به اینکه تیم ملی، باید اواخر شهریورماه راهی اتریش گردد، طبیعتا فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر کار های اداری مربوط به این سفر را انجام دهد چرا که برای سفر به اتریش باید ویزای شینگن داشت و اخذ ویزای این کشور، در حالت معمول بین 2 هفته تا یکماه طول خواهد کشید.

در چنین شرایطی، فدراسیون فوتبال امیدوار است که سرمربی تیم ملی هر چه زودتر لیست ابتدایی تیم ملی برای سفر به اتریش را تحویل آن ها بدهد. اتفاقی که تا امروز رخ نداده و معلوم نیست اسکوچیچ. چه زمانی لیست تازه تیم ملی را تحویل فدراسیون خواهد داد.

نکته مهم اینکه این لیست، اولین لیست مردان منتخب اسکوچیچ بعد از اتفاقات به وجود آمده طی چند وقت گذشته و ابقای مربی کروات در سمتش است و باید دید او روی نام بازیکنانی که در جبهه مخالف او قرار داشتند، خط قرمز خواهد کشید یا نه.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1838

به "فدراسیون در انتظار فهرست اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون در انتظار فهرست اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید