صعود تیم بسکتبال زیر 17 سال کرمان به جمع 16 تیم برتر کشور

به گزارش وبلاگ علیکایی، تیم بسکتبال جوانان استان کرمان (زیر 17 سال) با پیروزی مقابل حریفان به جمع 16 تیم برتر کشور راه یافت.

صعود تیم بسکتبال زیر 17 سال کرمان به جمع 16 تیم برتر کشور

ماشاالله ایرانمنش، رئیس هیئت بسکتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: تیم بسکتبال جوانان استان کرمان (زیر 17 سال) به عنوان نماینده استان کرمان در مرحله مقدماتی با تیم قدرتمند هرمزگان که از سه بازیکن ملی پوش سود می برد روبرو شد.

او با اعلام اینکه این دیدار بصورت رفت و برگشت به میزبانی هیئت بسکتبال شهرستان رفسنجان برگزار گردید، اضافه کرد: دیدار نخست با نتیجه 70 بر 57 به سود هرمزگان به خاتمه رسید و تیم کرمان در دیدار دوم روز آدینه توانست در خاتمه کوارتر چهارم با نتیجه 67 بر 54 به فزونی دست یابد.

ایرانمنش توضیح داد: با توجه به تفاضل برابر دو تیم، بازی برای معین برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت در وقت اضافه دنبال شد که در خاتمه تیم کرمان توانست با نتیجه 75 بر 63 برنده این دیدار گردد و به مرحله نهایی مسابقات و جمع 16 تیم برتر کشور راه پیدا کند.

او بیان داشت: حضور پیروز و پرتوان بازیکنان تیم استان کرمان در این دیدارها به ویژه بازی دوم تحسین برانگیز بود به طوری که مربی تیم هرمزگان چندین بار به این موضوع اشاره نمود.

ایرانمنش کسب این پیروزیت را به جامعه بسکتبال استان کرمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: بیش از پیش شاهد پیروزیت های بیشتر جوانان استانمان باشیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 91

به "صعود تیم بسکتبال زیر 17 سال کرمان به جمع 16 تیم برتر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم بسکتبال زیر 17 سال کرمان به جمع 16 تیم برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید