راه های مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش انتشار این ویروس تمامی راه های ارتباطی منتهی به مناطق حفاظت شده این استان مسدود است.

راه های مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید اسدالله هاشمی گفت: این مهم مطابق با پروتکل های وزارت بهداشت تا زمان عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و از ورود افراد به این مناطق به جد خودداری می شود.

وی اضافه کرد: در روزهای نخست شیوع کرونا، ستاد پدافندی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در این اداره کل تشکیل شد و از مصوبات آن جلوگیری از ورود اشخاص به مناطق حفاظت شده این استان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنان تمامی راه های ورود فرعی به مناطق حفاظت شده در سراسر استان مسدود است.

هاشمی مطرح کرد: اتاق ها، سالن ها، راهروهای ادارات شهرستانی، پاسگاه های محیط بانی و اداره کل با هماهنگی سپاه فتح استان طی چندین نوبت ضدعفونی شده است.

وی اجرای دقیق دستورالعمل ها، موارد آموزشی و تعدیل نیروها به یک سوم و یک دوم با اولویت افراد مسن و دارای شرایط خاص و نیز تعطیلی آبدارخانه ها را بخش دیگری از این اقدامات پیشگیرانه برشمرد.

مجموع 41 هزار و 661 هکتارمناطق حفاظت شده خائیز سرخ، خامین و دیل در محدوده گچساران، 17 هزار و 508 هکتار بخشی از خائیز و سرخ در محدوده کهگیلویه، 12 هزار و 812 هکتار حفاظت شده سولک و شکار ممنوع ماغر در محدوده بهمئی و 28 هزار و 220هکتار شکار ممنوع لار و بخشی از حفاظت شده خامین در محدوده باشت قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 677

به "راه های مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید