راهنمای خرید کوله پشتی برای مسافرت زنان

به گزارش وبلاگ علیکایی، افراد زیادی در جهان که اهل سفر هستند به جای چمدان و کیف دستی و غیره دوست دارند که از کوله پشتی استفاده نمایند. اگر کوله پشتی درست و مناسبی را انتخاب کنید و وسایل خود را هوشمندانه در آن قرار دهید مسلماً می توان گفت که به راحتی نیز می توانید در طول سفر از آن استفاده کنید. خوب چگونه یک کوله پشتی مناسب انتخاب کنیم؟

راهنمای خرید کوله پشتی برای مسافرت زنان

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

اندازه:

اگر بدانید و بتوانید ابزارها و لوازم سفر درست و مناسبی را انتخاب کنید آنگاه اندازه کوله پشتی شما نیز بسیار کم خواهد نمود. عموما اندازه کوله پشتیها را به لیتر می گویند. ابتدا شاید به نظرتان کوله پشتی 70 لیتری برای سفرهایتان مناسب باشد. اما اگر اقلام ضروری سفر خود را صحیح انتخاب نموده باشید آنگاه سایز کوله پشتی شما حتی به 40 لیتر هم کاهش یابد. از قلم نیاندازید که در صورت احتیاج به استفاده از هواپیما، قطار و وسایل حمل و نقل متفاوت باید حجم کوله پشتی شما متناسب با استانداردهای آن ها باشد تا هزینه های اضافی روی بلیت شما محاسبه نگردد.

جنسیت:

شاید باورتان نگردد اما جنسیت در انتخاب کوله پشتی مهم است. تفاوت کوله پشتی های زنانه و مردانه صرفاً در زیبایی ظاهری و رنگ آن ها نیست. زنان و مردان تفاوتهای فیزیولوژیکی دارند که باعث می گردد کوله پشتی های طراحی شده برای هر کدام متفاوت از دیگری باشد. بطور مثال مردها شانه های عریضتر داشته و مرکز ثقل کوله پشتی می تواند به شانه های آن ها نزدیکتر باشد. اما برای خانمها بهتر است با توجه به اینکه استخوان بندی تحتانی بدنشان عظیم تر و قوی تر است مرکز ثقل کوله به پایین آن نزدیک باشد.

زیپ های کوله:

بعضی کوله ها فقط از بالا باید آن ها را باز کرد و وسایل را در آن ها گذاشت. این به معنی آن است که وسایلی که ته کوله هستند باید در طول حرکت کمترین احتمال احتیاج به آن ها وجود داشته باشد. اما امروزه بسیاری از کوله ها زیپ های متعدد داشته و از حتی از جلوی آن ها هم امکان دسترسی به محتویات درون آن ها میسر است. بعضی از کوله ها هم هم از بالا، هم پایین و هم از جلو زیپهایی برای دسترسی به محتویات درونشان را طراحی نموده اند.

کوله های جفتی:

بعضی از کوله ها دارای بخشی هستند که در طول گردشهای روزانه می توانند توسط زیپی از کوله اصلی جدا شده و وسایل کمتر و ضروری گردش روزانه یا چند ساعته شما را در خود جای دهند. شاید خرید این کوله ها انتخاب صحیحی برای گردشگری و سفر شما باشد. اما به هر حال پیشنهاد می کنیم که حتماً یک کوله پشتی کوچکتر و کم حجم نیز برای حمل و نقل وسایل مورد احتیاج در طول سفر داشته باشید که با آن بتوانید راحتتر به گردش های درون شهری در سفر خود بپردازید.

قیمت:

مسلماً قیمت یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب کوله پشتی خواهد بود. اما به نظر ما بهتر است کمی برای خرید کوله پشتی دست و دلباز هم باشید. در صورت خرید یک کوله خوب و مناسب می توانید از آن سالیان سال استفاده کنید و آن را همراه خود در همه انواع سفرها داشته باشید. پس ارزشش را دارد که با دقت و صرف زمان و هزینه متناسب برای خود کوله پشتی تهیه کنید که از امکانات و توانایی آن جهت همراهی شما در انواع متفاوت سفرها مطمئن باشید.

منبع: مجله سفر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 694

به "راهنمای خرید کوله پشتی برای مسافرت زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کوله پشتی برای مسافرت زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید